וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל הפיס חוגג 20 שנה לפרס ספיר: יכפיל את הסכום לזוכה בפרס הביכורים

3.6.2020 / 12:34

פרס ספיר של מפעל הפיס מציין השנה 20 שנה להיווסדו ומגדיל את סכום הפרס לספר הביכורים: במקום 40 אלף שקלים שחולקו עד עכשיו - יחולקו 75 אלף שקלים. מפעל הפיס קורא לסופרים ולמו"לים להגיש מועמדים לפרס ספיר. יו"ר מפעל הפיס: "נמשיך להוקיר את הספרות העברית"

אילנה ברנשטיין. יח"צ,
הזוכה לשנת 2019, אילנה ברנשטיין/יח"צ

מפעל הפיס חוגג 20 שנה להיווסדו של פרס ספיר לספרות ומזמינים את הסופרים בישראל להגיש מועמדות לפרס ספיר לשנת 2020. השנה יוגדל הפרס לספר הביכורים והזוכה בו יזכה במענק בסך 75 אלף שקלים במקום 40 אלף שהוענקו בשנים קודמות. הזוכה בפרס ספיר יזכה כבכל שנה ב-150 אלף שקלים וספרו יתורגם ויצא לאור בערבית ובשפה זרה נוספת על פי בחירתו. בשנת 2019 זכתה הסופרת אילנה ברנשטיין בפרס ספיר על ספרה "מחר ניסע ללונה פארק".

יו"ר מפעל הפיס אביגדור יצחקי מסר: "השנה אנו מציינים בגאווה גדולה 20 שנות פעילות של הפרס. פרס ספיר שנוסד בשנת 2000 הפך ברבות השנים למוסד יוקרתי ומוערך שזוכה להתעניינות רבה בקרב קהילת הסופרות והסופרים בישראל והן בקרב הציבור כולו. מפעל הפיס ימשיך להוביל את הפרס בשנים הבאות במטרה להוקיר את הספרות העברית שהיא אבן יסוד בתרבות הישראלית ואת תרומתם החשובה של הסופרות והסופרים בישראל לחברה".

ניתן להגיש מועמדויות לפרס ספיר לספרות באמצעות מילוי טופס אלקטרוני באתר מפעל הפיס עד לתאריך 22 ביוני 2020

פרס ספיר לספרות של מפעל הפיס נוסד במטרה לעודד את הספרות העברית ואת תרבות הקריאה. הוא יחולק זו השנה ה-20 לכותר הטוב ביותר של השנה ולספר הביכורים הטוב ביותר של השנה על פי בחירת חבר השופטים, בראשותה של מנכ"לית משרד המשפטים לשעבר עו"ד אמי פלמור.

  • עוד באותו נושא:
  • פרס ספיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully