וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא תיזהרי, כי את תכף הופכת למדונה

4.6.2020 / 10:23

הראיונות מלאי חשיבות עצמית, הקליפים סתמיים והמילים לא מצליחות לגעת: דפנה לוסטיג הגיעה נסערת לפודקאסט של וואלה! תרבות כדי לפרוק תסכולים מהאלבום החדש של ליידי גאגא, ומהכיוון הכללי שהקריירה שלה הולכת אליו

ליידי גאגא היא הרבה יותר מאשר מוזיקאית: היא כוכבת קולנוע, זוכת אוסקר, אייקון אופנה ואייקון תרבות. לכן, כמובן שאלבומה הטרי "כרומטיקה" הפך לאלבום המדובר ביותר של התקופה, לטוב ולרע.

דפנה לוסטיג, כשלעצמה מן האושיות הבולטות בתרבות המקומית, הגיעה נסערת ל"וועדת תרבות", הפודקאסט שלנו, כדי לשוחח על האלבום - ובעיקר על האכזבה שלה ממנו; על האכזבה מחוסר הבגרות והעומק שניכרים בו, ובולטים בעיקר ביחס לחשיבות העצמית שבה ליידי גאגא מדברת על אודותיו.

אז מה השתבש בדרך של ליידי גאגא, ולמה היא עלולה להפוך למדונה, במובן הרע של המילה? איך זה שאפילו שיר על התרופות הפסיכיאטריות שהיא נוטלת לא מצליח לגעת ולרגש? למה הקליפים שלה מתסכלים, וכיצד דואה ליפה וטיילור סוויפט אוכלות אותה בלי מלח?

וגם: כיצד עידן הטיק טוק רלוונטי לכל זה, למה קרלי ריי ג'פסן אף פעם לא קיבלה את ההערכה הראויה לה, האם כבר אפשר להכריז מהו שיר השנה ואיך חזתה לוסטיג את מותה של איימי ווינהאוס, ממש רגע לפני שזה קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully