וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: ליאור אשכנזי יביים לראשונה לטלוויזיה

4.6.2020 / 11:55

אחרי שביים לתיאטרון, השחקן ליאור אשכנזי יביים לראשונה לטלוויזיה - בסדרת המתח היומית לנוער "בת השוטר" של ערוץ KIDZ לצופי yes, שאליה לוהק גם כשחקן - כך נודע לוואלה! תרבות. הסדרה נוצרה בהשראת הספר "סוף המשחק" של ליעד שהם, שגם יוצר את הסדרה לצד דנה שץ בראון

הקליפ לשיר "ריחוק זאת אהבה", ביצוע דניאל סלומון וליאור אשכנזי, המבוסס על נאומיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בימי משבר הקורונה/במאי: רני סער, צילום: עמיקם שילה ומתן כהן, טכנאי הקלטה ומיקס: אייל דפנא. צולם באופן של גיל פלדמן

(מעל: הקליפ לשיר "ריחוק זאת אהבה", מבצעים: ליאור אשכנזי ודניאל סלומון, שגם הלחין. במאי: רני סער)

השחקן ליאור אשכנזי יביים לראשונה לטלוויזיה - כך נודע לוואלה! תרבות. אשכנזי יהיה חתום כבמאי על חלק מפרקי סדרת המתח היומית לנוער "בת השוטר" של ערוץ KIDZ לצופי yes, שאליה לוהק גם כשחקן. בעבר ביים אשכנזי לתיאטרון, אבל עד כה לא עשה זאת למסך הקטן. לצדו של אשכנזי יביים רועי פלורנטין.

הסדרה נוצרה בהשראת הספר "סוף המשחק" שהוציא בשנת 2019 הסופר ליעד שהם, שגם יוצר את הסדרה לצד דנה שץ בראון. על התסריט חתומות שץ בראון ומיכל קופר קרן. צילומיה יחלו בחודש הבא והיא צפויה לעלות לקראת סוף השנה.

ליאור אשכנזי. יח"צ,
יביים לראשונה לטלוויזיה. ליאור אשכנזי/יח"צ

הסדרה עוסקת בדנה, בתה של שוטרת, שעדה לרצח בבית הספר בו היא לומדת. אשכנזי יגלם את יפתח, קצין חקירות בעל ניסיון ומוניטין בלכידת עבריינים כבדים. הוא מצטרף אל הקאסט הכולל את עוז זהבי, ליאנה עיון, עומר נודלמן ועוד.

בסוף החודש הקודם, אשכנזי הוציא עם הזמר והמוזיקאי דניאל סלומון שיר המבוסס על נאומי ראש הממשלה בנימין נתניהו בימי הקורונה, "ריחוק זאת אהבה" שמו. סלומון הלחין את מילותיו של נתניהו, והביצוע משותף לשניהם - אשכנזי בהגשה קברטית וסלומון בשירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully