וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתל את התשובות שלי ועכשיו ברח כמו שפן": המתקפה של דנה אינטרנשיונל על גל אוחובסקי

4.6.2020 / 13:52

הזמרת תקפה את העיתונאי והיוצר בטענה שהראיונות שהעניקה לסדרה שלו "המהפכה הגאה" נערכו באופן מגמתי. "25 שנים אני מתראיינת לכל סוגי המדיה ומעולם לא צפיתי בעצמי עונה תשובות שהושתלו בפה שלי. פניתי לגל לקבל הסבר וכל שקיבלתי היו התחמקות ושקרים"

אורנה בנאי מספרת על יציאתה מהארון בפני הוריה, הסדרה "המהפכה הגאה"/כאן 11

(בסרטון למעלה: הצצה מתוך 'המהפכה הגאה')

מלחמת דנה בגל: הזמרת דנה אינטרנשיונל יוצאת נגד העיתונאי והיוצר גל אוחובסקי וטוענת שכל הראיונות שהעניקה לסדרה של אוחובסקי ושל לירן עצמור "המהפכה הגאה" (כאן 11) נערכו באופן מגמתי. בפוסט שכתבה בפייסבוק היא טענה שהושתלו בפיה תשובות "לפי התסריט" שאוחובסקי רצה. בפוסט היא פנתה ישירות לאוחובסקי ותקפה אותו על כך שהוא כלל לא טורח להגיב לה: "את מתחמקת ממני כמו שפנפנה ומרמה אותי כאילו את לא אחראית. הרי אמרת לי בשיחה הראשונה שחס וחלילה זה מעשה שלא ייעשה. אז כשאני דורשת את האמת את עושה סלט?".

"עשרים וחמש שנים אני מתראיינת לכל סוגי המדיה ומעולם לא צפיתי בעצמי עונה תשובות שהושתלו בפה שלי", פתחה דנה את הפוסט. "אצלי התשובות לכל שאלה מוכנות כבר במגירה וצריך רק לשלוף בלי להתאמץ כך שאני מכירה טוב טוב את השאלות החוזרות על עצמן ואת דקלום התשובות מצדי. פניתי לידידתי גלינה (גל אוחובסקי) לקבלת הסבר וכמובן שכל מה שקיבלתי היו התחמקות ושקרים".

דנה אינטרנשיונל גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
מלחמת עולם. אוחובסקי ודנה/ראובן קסטרו

בפוסט שלה ציטטה דנה שיחה עם אוחובסקי, שבה אמר לה לכאורה: "דנה, אני מבקש שתפסיקי. אין לי מושג מה נכנס בך. הסדרה הזאת מכבדת אותך ואת שי (כרם, מנהלה של דנה) ומציגה אותכם באופן הכי מפרגן והכי יפה. ובלי קשר בעשרים וחמש שנה האחרונות הקדשתי לא מעט זמן ואנרגיות כדי לפרגן לכם בכל שלב ובכל תחנה. המצפון שלי נקי ולמעלה מזה. ואם זה לא מתאים אז לא. בכל מקרה אין לי כח למתקפה הזאת. ואני לא אענה לך". על כך ענתה לו דנה: "זאת לא מתקפה אלא הזמנה לעימות מול שקר ושהאמת תצא לאור, סה טו. אני עומדת על שלי שהשתלת בפה שלי תשובות לפי התסריט שרצית".

"המהפכה הגאה" היא סדרה דוקומנטרית בת שלושה פרקים שבוחנת כיצד בישראל הימנית והדתית, המהפכה הגאה כל כך הצליחה. כל פרק בוחן את המהפכה הלהט"בית משלוש זוויות שונות: צה"ל, המהפכה המזרחית והיציאות הגדולות מהארון.

גל אוחובסקי סירב להגיב

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully