וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו רן פאשה, משתתף ב"סליחה על השאלה" על חולים סופניים

7.6.2020 / 13:28

רן פאשה, שהשתתף בפרק הבכורה של התכנית של כאן 11 מ-2018 שעסק בחולים סופניים, הלך לעולמו בגיל 45 לאחר מאבק במחלת הסרטן. בפרק סיפר על הפחד מהמוות: "אתמול בכיתי בגלל שפחדתי. יש רגעים שאני הולך ברחוב ואני רוצה שאיזה מטאור ייכנס בי, ולגמור עם זה"

סליחה על השאלה חולים סופניים. כאן 11, צילום מסך
יהי זכרו ברוך. רן פאשה/צילום מסך, כאן 11

רן פאשה, שהשתתף בפרק הבכורה של התכנית "סליחה על השאלה" (כאן 11) שעסק בחולים סופניים, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. בתכנית ששודרה ב-2018 דיבר פאשה בגילוי לב על מחלתו ועל הזמן שנותר לו לחיות: "תוחלת החיים לאנשים במצב שלי נעה בין כמה חודשים לשנתיים-שלוש. יש בי איזה סוג של פחד להתעמת עם התשובה האמיתית כי אז אני אתחיל לקצוב לעצמי, אז אני מתכוון להיות מקרה נדיר. אחרי שנודע לי על המחלה, הייתי במצב קטטוני. עדיין יש לי קטעים שאני מרחם על עצמי".

פאשה סיפר בפרק גם על התגובות שהוא מקבל מאנשים סביבו כשנודע להם דבר מחלתו: "יש איזה אחד, בחור חובש כיפה, סיפרתי לו לפני שלושה ימים במשרד על המחלה שלי. מאז הוא לא עוזב אותי. 'אתה תצא מזה'. תשחרר". בתשובה לשאלה מה הוא היה רוצה שיגידו לו, ענה: "בלי רחמים. 'וואלה אחי, באסה', זהו, סבבה". הוא נשאל גם אם הוא מפחד מהמוות: "הביצים שלי רועדות. אני אתמול בכיתי בגלל שפחדתי. יש רגעים שאני הולך ברחוב ואני רוצה שאיזה מטאור ייכנס בי, ולגמור עם זה".

צפו כאן בפרק שבו השתתף פאשה. יהי זכרו ברוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully