וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל נטיב, מתמודדת "המירוץ למיליון", הלכה לעולמה לאחר מאבק בסרטן

8.6.2020 / 13:23

ענבל נטיב, שהתמודדה בעונה הרביעית של "המירוץ למיליון", הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. נטיב השתתפה בתכנית עם בת דודתה, תחת הכינוי "צוקי וחוטי". באוקטובר האחרון הסרטן חזר לגופה בפעם השלישית

ענבל נטיב ז"ל. צילום מסך, רשת 13, צילום מסך
משמאל: ענבל נטיב/צילום מסך, צילום מסך, רשת 13

ענבל נטיב (ביטון), 35, שהתמודדה בעונה הרביעית של "המירוץ למיליון" של רשת, הלכה לעולמה ממחלת הסרטן בה נאבקה בשנים האחרונות. נטיב השתתפה בתכנית עם בת דודתה, תחת הכינוי "צוקי וחוטי". הלווייתה תתקיים היום (שני) בשעה 14:00 בבית העלמין ירקון.

באוקטובר כתבה נטיב בעמוד הפייסבוק שלה: "הסרטן חזר בפעם השלישית. בורא עולם תסלח לי שאני בוכה. בכיתי, צרחתי, בעטתי בקיר בחניון בית החולים. קיבלתי את התוצאות הכי קשות עכשיו! ידעתי שמשהו לא בסדר איתי כבר שלושה שבועות, הכאבים חזרו, רציתי רק לישון .אך לא ציפיתי לתוצאות כאלה. גידולים חדשים - גידול גדול בכליה, גידולים בריאות וגידול בחוליה C1. שוב פעם כימותרפיה קשה מנשוא, הגיהינום במיטבו זה כימותרפיה. וגם לא בטוח שזה יעבוד, זה ניסיוני כי המצב קשה. שוב פעם לגלח את הראש שלי, ואל תרשמו לי 'זה כולה שיער', אף אחד לא רוצה שיגלחו לו את השיער. שנה לקח לשיער שלי לגדול. מה שמובן מאליו למישהו אחד לא מובן מאליו למישהו אחר. תרימו את הראש לשמים ותגידו תודה על שאתם הולכים, שאתם מתפקדים ושיש לכם בריאות איתנה. אתם אולי חולמים על בית מפואר, על מלא כסף, על עוד מכונית, על עוד טיול בחו"ל. אני רק חולמת לחיות בעזרת השם".

בחודש שעבר (מאי) התייחסה שוב נטיב בעמוד הפייסבוק שלה למחלתה: "עם ישראל היקר, אני מאושפזת בבית חולים. אני מבקשת מכל ליבי, כל מי שיכול להתפלל למעני ולהצלחת הטיפול (קרינה) שאני בעוד כשעה נכנסת אליו. אני מלאת פחדים, מהרגע שהתבשרתי שחליתי בסרטן, עברתי בשנתיים וחצי האחרונות המון טיפולים ותמיד האמנתי בכוחה של התפילה, שהיא העוצמתית והחזקה מכל!".

ענבל נטיב ז"ל (מימין) ובת דודתה בצילומים לעונה הרביעית של "המירוץ למיליון", בה כונו ״צוקי וחוטי״. עדי אורני,
ענבל נטיב ז"ל/עדי אורני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully