וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הגאה: בובספוג הוצא רשמית מהארון

14.6.2020 / 9:36

סוף לוויכוח סביב זהותו המינית סביב בובספוג? בציוץ לכבוד חודש הגאווה, נראה שניקלודיאון הוציאה רשמית מהארון את דמות הילדים האהובה. אריק או בנץ ודאי ישמחו להשיא אותו בחתונתו

פורום פילם

כמו לגבי דמויות רבות מעולם הילדים, למשל אריק ובנץ וצפרדי וקרפד, גם סביב הזהות המינית של בובספוג שררה עמימות והיו מחלוקות במשך השנים. הבוקר (ראשון שעון ישראל), נראה שניקלודיאון הוציאה אותו מהארון רשמית.

לכבוד חודש הגאווה, העלה הערוץ ציוץ ובו שלוש תמונות: של אווטאר קורה, דמות מהסדרה "האגדה של קורה" שמלכתחילה מזוהה כבי-סקסואלית; של השחקן מייקל די.כהן מהסדרה "הסוכן הנרי", שעבר ניתוח לשינוי מין; והבום הגדול - של בובספוג, בצבעי הגאווה.

יש לציין כי סטיבן הילנבורג, יוצרו של הספוג, הצהיר בעבר כי מדובר בדמות א-סקסואלית. אך זה היה ב-2002. הזמנים השתנו מאז, וכיום יש הרבה יותר פתיחות לגיוון שכזה, בטח בתקופה בה ארצות הברית עוברת טלטלות חברתיות שמזמינות גם צעדים אופורטוניסטיים מצד גופי תקשורת.

אולי בהנחה שהציוץ מדבר בעד עצמו, ניקלודיאון סירבה להתייחס אליו בכל תגובה נוספת וגם חסמה את התגובות אליו, אך כמובן שזה לא מנע מן הרשת ומן התקשורת לסעור סביב העניין, וסביר להניח שהסערה תימשך לפחות עד עליית הפרק השלישי בסדרת הסרטים בכיכובו של הספוג, שצפוי להגיע לאקרנים במהלך אוגוסט הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • בובספוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully