וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

53 מעובדי רשת יפוטרו, המאבק בחדשות 13 נמשך

15.6.2020 / 12:28

בעוד שמחריף המאבק בין עובדי חברת חדשות 13 להנהלת רשת, בזירה אחרת הגיעה הנהלת החברה להסכמות עם ועד עובדי רשת. החברה תבצע פיטורי צמצום במהלכם תסתיים העסקתם של 53 עובדים, להם תוצע תחילה תכנית של פרישה מרצון

רשת 13

(בסרטון: מחאה נגד רשת 13 הגיעה בשידור חי לתכניתו של אברי גלעד)

בעוד שמחריף המאבק בין עובדי חברת חדשות 13 להנהלת רשת על רקע הכוונה לבצע קיצוץ דרמטי בחברה, בזירה אחרת ברשת הקרב שכך. ועד עובדי רשת והנהלת הערוץ הגיעו אתמול (ראשון) להסכמות הנוגעות לתכנית ההתייעלות שההנהלה מבקשת לבצע. החברה תבצע פיטורי צמצום במהלכם תסתיים העסקתם של 53 עובדים שכירים ופרילנסרים. לעובדים תוצע תכנית של פרישה מרצון, ולאחר שיתברר כמה מוכנים להצטרף אליה יתברר סופית מספר המפוטרים. גם העובדים שיפוטרו יהיו תחת המתווה של פרישה מרצון. ברשת עובדים כ-260 עובדים (ביחד עם ההנהלה - כ-280 עובדים).

אבי בן טל מנכ"ל רשת 13. ינאי יחיאל,
מנכ"ל רשת, אבי בן טל/ינאי יחיאל

רום דביר, מנהל חטיבת תקשורת ואמנים בהסתדרות, שליווה את התהליך, אמר לוואלה! תרבות: "בסופו של דבר, קשה לארגון עובדים להסכים לצמצום מצבת העובדים, אבל הבנו את המצב העגום של החברה, והבנו שאם לא נעבוד קשה כולנו ביחד עם ההנהלה כדי לייצב את הערוץ אז אין לערוץ עתיד. חלק מהדבר הזה הוא תכנית התייעלות, כחלק ממהלך יותר רחב שההנהלה עושה. החלטנו לקחת חלק בדבר הזה. זה לא היה פשוט מצד ההנהלה, וגם אנחנו לא עשינו להם חיים קלים אבל בסופו של דבר הגענו להסכמות".

מרשת 13 נמסר: "כידוע, רשת 13 מתמודדת בימים אלה עם מציאות פיננסית קשה אשר מצריכה קיצוץ תקציבי ברשת 13, בחברת החדשות ומול ספקיה. במהלך התקופה הקרובה נאלץ בשל כך להיפרד בצער רב גם מעובדים".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully