וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלף עם הרוח" גזעני מאוד, אבל זאת לא הבעיה הכי גדולה שלו

18.6.2020 / 0:00

מה אנחנו יכולים ללמוד מהפוליטקלי קורקט האמריקאי, מה מפספסים מי שתוקפים את "חלף עם הרוח", מה כל כך מסעיר בסרט של ספייק לי בנטפליקס והאם טראמפ בכל זאת יזכה בקדנציה שנייה? ד"ר אלי קוק הגיע לפודקסט של וואלה תרבות לנתץ מיתוסים על ימין ועל שמאל

אמריקה בוערת, וזה בדיוק הזמן להזמין לפודקאסט שלנו מומחה בעניין. וכך, קפץ השבוע ל"ועדת תרבות" ד"ר אלי קוק, שגדל בארצות הברית ועשה את הדוקטורט שלו באוניברסיטת הארוורד, מלמד באוניברסיטאות של חיפה ושל תל אביב וגם מגיש פודקאסט משלו, "אוקיי בומר", שעוסק בחברה, בכלכלה ובפוליטיקה אמריקאית.

על מה דיברנו? על מה לא? ממתי התקינות הפוליטית התחילה לככב בארצות הברית, מה עומד מאחוריה, מה יתרונותיה ומה חסרונותיה; איזה פסלים צריך לנתץ ואיזה לשמר; מה כל כך מסעיר ב"הזהב של נורמן", הסרט של ספייק לי בנטפליקס, ומה אפשר ללמוד ממנו?

וגם: איך זה שטיילור סוויפט היא האמנית היחידה שבאמת משלמת מחיר על ההצהרות הפוליטיות שלה, מה מפספסים מי שתוקפים את "חלף עם הרוח" על הגזענות שלו, מה עומד מאחורי האמירה שהצבא הוא הפרויקט הסוציאליסטי הכי מצליח של אמריקה, האמת על פועלו של לינקולן וכמובן - מי יישב בבית הלבן ב-2021, ומי תשב בו ב-2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully