וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "מופע שנות ה-70" מואשם באונס שלוש נשים

18.6.2020 / 7:38

השחקן דני מסטרסון, שגילם את דמותו של הייד ב"מופע שנות ה-70", נעצר באשמת אונס של שלוש נשים בתחילת שנות ה-2000, וכתב אישום הוגש נגדו. אם יורשע הוא צפוי להישלח לעד 45 שנים בכלא

שחקן הקולנוע אשטון קוצ'ר בשימוע בפני הסנאט בוושינגטון: "המטה לביטחון לאומי ביקש את עזרתי באיתור עברייני מין"/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

(בווידאו: השחקן אשטון קוצ'ר, שכיכב אף הוא ב'מופע שנות ה-70' בשימוע בפני הסנאט בוושינגטון: "המטה לביטחון לאומי ביקש את עזרתי באיתור עברייני מין")

השחקן דני מסטרסון, הידוע בעיקר בשל תפקידו כסטיבן הייד בסדרה "מופע שנות ה-70", הואשם בשלוש עבירות אונס, כך הודיעה אתמול (ד') פרקליטות מחוז מחוז לוס אנג'לס. מסטרסון נעצר בשעה 11:30 בבוקר, שעון לוס אנג'לס, ושוחרר מספר שעות לאחר מכן בערבות בסך 3.3 מיליון דולר. מסטרסון מואשם באונס בכוח של שלוש נשים באירועים נפרדים שהתרחשו בין 2001 ל-2003. הקראת כתב האישום שלו מתוכננת ל-18 בספטמבר.

הרשויות טוענות כי מסטרסון מואשם באונס של אישה בת 23 במהלך שנת 2001. כמו כן, הוא כביכול אנס אישה בת 28 באפריל 2003, וכן בת 23 בין אוקטובר לדצמבר של אותה שנה. כל הפשעים לכאורה התרחשו בביתו של מסטרסון בהוליווד הילס. אם יורשע, מאסטרסון עומד בפני עונש אפשרי של עד 45 שנות מאסר לכלא במדינה.

השחקן דני מסטרסון חשוד באונס. AP
אם יורשע צפוי להישלח לכלא לעד 45 שנים. דני מסטרסון/AP

מפרקליטות המחוז נמסר כי המשרד נמנע מלהגיש כתב אישום נגד מסטרסון בנוגע לתקיפה מינית בשני מקרים נוספים, האחד בגין ראיות לא מספקות והשני בהתבסס על התיישנות העבירה.

בשל החשדות נגדו פוטר מסטרסון ב-2017 מהסדרה "החווה" של נטפליקס, בה שיחק לצד מספר חברים מ"מופע שנות ה-70", בראשם אשטון קוצ'ר. דבר התקיפות המיניות פורסם לראשונה על ידי עיתונאי המנהל אתר נגד כת הסיינטולוגיה, אלה משתייך מסטרסון. לפי עדות שלוש הנשים, שאף הן השתייכו בעבר לכת, התקיפות הושתקו על ידי הכת ולטענתן נדרשו שלא להתלונן במשטרה. השחקן הכחיש את החשדות נגדו וטען כי השחקנית ליה רימיני, שהייתה חברה אף היא בכת בעבר, שכנעה את הנשים להאשים אותו לשווא. גם עתה טוען עורך דינו כי הוא חף מפשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully