וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע תכנית הקיצוצים, העורך הראשי של חדשות 13 התפטר

18.6.2020 / 9:56

בזמן שחרב הקיצוצים מונחת על צווארם של אנשי חדשות 13, הודיע ליאור לנדנברג על עזיבתו: "אחרי שלוש שנים ושלושה חודשים קיבלתי החלטה להקשיב לליבי והודעתי הבוקר למנכ"ל החברה על סיום תפקידי. חברים, אתם עומדים לפני תקופה לא קלה. אני בטוח שתצאו מזה חזקים יותר"

מחאת עובדי חדשות 13 ורשת על הקיצוצים הדרמטיים/מחאת עובדי חדשות 13 ורשת על הקיצוצים הדרמטיים

(בסרטון: אפריל 2020, עובדי חדשות 13 משביתים את עבודתם כמחאה על הקיצוצים הדרמטיים שעליהם הכריזה ההנהלה)

ברקע תכנית הקיצוצים הדרמטית ברשת, הודיע הבוקר (חמישי) ליאור לנדנברג, העורך הראשי של חדשות 13, על עזיבתו. לנדנברג שימש בתפקיד קצת יותר משלוש שנים מתוך שש השנים שהוא בחדשות 13, וקודם לכן עבד במעריב בין השאר כראש אגף החדשות.

בהודעה ששלח הבוקר לעובדי חדשות 13 כתב לנדנברג: "עברנו הרבה יחדיו. ארבע מערכות בחירות, שלוש מתוכן בשנה האחרונה, תחקירים, כותרות, לילות ללא שינה, סופי שבוע ללא בבית, אלפי אייטמים, מבצעים, מתים ומגפה עולמית. שלוש שנים ויותר של מרדף, דאגה ולחץ. קודם כל תודה. תודה לכולכם על הכל. תודה על הלחימה לצדי בשוחות. קל זה לא היה, לא לי ובטח לא לכם. מלחמה סיזיפית של יום יום. אני מודה, עייפתי. לא הייתי מצליח לעשות את המהדורה הטובה ביותר בישראל בלעדיכם. אני לא הסיפור אלא אתם - הכתבים, המפיקים, הצלמים, הבמאים, העורכים, הריכוז, אנשי הקונטרול, עורכי הווידאו, הגרפיקאית ואנשי כלל החברה שנותנים את עצמם בכל מצב. באש ובמים. אתם הסיפור של המקום הזה ואני מודה לכם על תפעול המכונה המטורפת הזאת. אני קשור לכל אחת ואחד מכם בכל מוקד של עבודה".

ליאור לנדנברג. אלי דסה, מערכת וואלה! NEWS
"אין כמו לחלום על אייטמים ולחכות שנה שלמה לתחקיר שישודר". ליאור לנדנברג/מערכת וואלה! NEWS, אלי דסה

"אחרי שלוש שנים ושלושה חודשים קיבלתי החלטה להקשיב לליבי", כתב לנדנברג, "והודעתי הבוקר למנכ"ל החברה על סיום תפקידי כעורך הראשי של המהדורה. אני מודה למנכ"ל ישראל טויטו שמוביל אותנו בסערה הנוכחית לחוף מבטחים, ולקודמו גולן יוכפז שנתנו לי את ההזדמנות הזאת לאין ספור חוויות וריגושים. אין כמו לחלום על אייטמים ולחכות שנה שלמה לתחקיר שישודר".

"חברים", הוסיף לנדנברג, "אתם עומדים לפני תקופה לא קלה. אני בטוח שתצאו מזה חזקים יותר וטובים יותר. כי אין ברירה. אני משאיר אתכם בידיים טובות של נוימן שאני מכיר מאז שבקע מהביצה. סומך עליו בעיניים עצומות. חבריי, אנשי חדשות 13 בכל התפקידים ובכל המערכות - היו חזקים! אוהב ומעריך כל אחד ואחד מכם, אתם כל עולמי העיתונאי, הרימו ראש ויהיו גאים".

ישראל טויטו, מנכ"ל חברת חדשות 13, מסר: "ליאור, היית עמוד תווך בחברת חדשות חזקה ויצירתית. יש לך חלק בכל מילה ששודרה בשנים בהן עבדת בחברה. עורך וחבר. תודה על הכל ובהצלחה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully