וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסל אלגורט מכחיש את הטענות כי תקף מינית נערה בת 17

21.6.2020 / 12:19

אנסל אלגורט, אחד הכוכבים העולים בהוליווד, הואשם בתקיפה מינית בסדרת ציוצים של נערה שלא חשפה את שם משפחתה ולאחר מכן גם מחקה את חשבון הטוויטר שלה. כעת, הוא מכחיש בתוקף את ההאשמות נגדו

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר לסרט "בייבי דרייבר")

הרשת ממשיכה לסעור בעקבות פרשת אנסל אלגורט, הכוכב העולה שהואשם בתקיפה מינית. לאחר שמי שצייצה את ההאשמות נגדו מחקה את הטוויטר שלה, הגיב השחקן באינסטגרם: "הדרך בה תיארה את הדברים היא פשוט לא מה שקרה", הצהיר. "היה לנו קשר קצר וחוקי בהסכמה מלאה". עם זאת, הוא הודה שעשה לה גוסטינג ונפרד ממנה בצורה לא יפה, עליה הוא מתחרט.

אלגורט פרץ ב"אשמת הכוכבים" ו"בייבי דרייבר" ומככב גם בגרסה החדשה של "סיפור הפרברים", אותה ביים סטיבן ספילברג, שתעלה בחורף הקרוב ונחשבת אחת הפייבוריטיות לזכייה באוסקר.

לפי טענתה של הצעירה, שהזדהתה בשם גבי ולא חשפה את שם משפחתה, היא יצרה עם השחקן קשר וירטואלי שהתפתח למפגש במציאות, במהלכו תקף אותה מינית. "התייפחתי בכאב ולא רציתי לעשות את זה, והמילים היחידות שיצאו מהפה שלו היו 'צריך לשחרר אותך'", העידה בציוצים אותה מחקה.

אנסל אלגורט. Creative Commons
"התייפחתי בכאב ולא רציתי לעשות את זה, והמילים היחידות שיצאו מהפה שלו היו 'צריך לשחרר אותך'". אנסל אלגורט/Creative Commons

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully