וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רינה מצליח תושעה לשבוע עקב דבריה על תומכי נתניהו

21.6.2020 / 12:00

לאחר בירור שערך מנכ"ל חדשות 12 אבי וייס עם רינה מצליח הוחלט להשעותה למשך שבוע בעקבות אמירתה בתכניתה "פגוש את העיתונות" כי "תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם". כ-600 תלונות הגיעו לרשות השניה עד כה בעקבות התבטאותה

אחמד טיבי באולפן "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח/החדשות, קשת 12

(בווידאו: ריאיון של מצליח עם אחמד טיבי לפני חצי שנה שעורר סערה אף הוא)

רינה מצליח תושעה לשבוע לאחר אמירה אתמול בתכניתה "פגוש את העיתונות" בחדשות כי "תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם". הבוקר ערך מנכ"ל חברות החדשות אבי וייס בירור עם העיתונאית והמגישה, שבסופו הוחלט על השעייתה לשבוע הקרוב. לאור זאת, היא לא תשתתף בפאנל "אולפן שישי" השבוע ולא תגיש את "פגוש את העיתונות".

מצליח אמרה את הדברים על תומכי נתניהו במהלך ריאיון עם יועץ התקשורת רונן צור, בתגובה לדבריו לפיהם נתניהו לא ילך עכשיו לבחירות. חברת החדשות הודיעה אמש כי היא מסתייגת "מהאמירה החמורה" של מצליח. בסוף התוכנית אתמול חזרה בה רינה מצליח מדבריה: "מקודם בדיון עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה כדי להביע את המידה שבה הבוחרים של נתניהו נאמנים לו. אולי היא לא היתה כל כך מוצלחת".

רינה מצליח פגוש את העיתונות. קשת 12, צילום מסך
מושעית לשבוע. רינה מצליח/צילום מסך, קשת 12

כ-600 תלונות הגיעו לרשות השניה עד שעה 12:00 בצהריים בעקבות ההתבטאות. תנועת הליכוד פנתה הבוקר (ראשון) למועצת הרשות השנייה ולמועצת העיתונות בדרישה להפעיל אמצעי פיקוח ואכיפה כנגד מה שהם כינו "מסע ההסתה המתמשך" של רינה מצליח נגד מצביעי הליכוד והימין. "היקף ההתבטאויות שלה מעיד על כך שמדובר במסע הסתה מכוון נגד תומכי הליכוד והימין".

ראש הממשלה נתניהו הגיב אמש בזעם: "רינה מצליח, תתביישי! השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם קראת לנו עדר עיוור ועכשיו הגעת לשפל שאי אפשר בכלל לחזור עליו ואת עוד מתיימרת להיות 'עיתונאית'. בושה וחרפה". בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו תקף אף הוא בחריפות את מצליח והוסיף כי היא "אינה בקו הבריאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully