וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי נשים טוענות שג'סטין ביבר תקף אותן מינית, הזמר מכחיש

22.6.2020 / 8:56

אישה טוענת שהזמר תקף אותה מינית בשנת 2014 בחדרו במלון Four Seasons, אולם הזמר מכחיש כי שהה במלון באותו יום. אישה נוספת טוענת שתקף אותה מינית במלון בניו יורק ב-2015 עד שנאלצה לבעוט בו ולברוח מהחדר. ביבר טרם התייחס להאשמה הזו

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

הזמר ג'סטין ביבר מכחיש את טענותיהן של שתי נשים לפיהן הוא תקף כל אחת מהן מינית. שני המקרים אירעו בשנים 2014 ו-2015 ומובאים בהם תיאורים קשים של תקיפה ואף אונס מצד ביבר. באחד המקרים נטען כי תקף מינית צעירה במלון Four Seasons שבאוסטין טקסס. ביבר הבהיר כי כלל לא שהה במלון באותו יום ולכן הסיפור אינו מציאותי. "יש להתייחס לכל טענה על פגיעה מינית ברצינות רבה וזו הסיבה שחשוב שאגיב. עם זאת, הסיפור הזה הוא בלתי אפשרי. לאור זאת אבחן את צעדיי המשפטים מול הרשויות והטוויטר", כתב. עם זאת, ביבר לא מסר את תגובתו לגבי ההאשמה השנייה על תקיפה לכאורה שאירעה ב-2015.

במקרה הראשון, אישה שהזדהתה בשם דניאל כתבה בטוויטר כי פגשה את ביבר בפסטיבל באוסטין שבטקסס במרץ 2014. "אני וחברות שלי נהנינו כל הערב. אדם הגיע אלינו ושאל אם אנחנו רוצות לפגוש את ג'סטין. כמובן שאמרנו 'כן'. הוא ביקש שאתלווה אליו לחדר במלון Four Seasons. הוא דרש ממני לא לספר לאף אחד שום פרט ואיים עלי שאסתבך משפטית אם אדבר". דניאל, שהייתה בת 21 אז, סיפרה עוד: "הוא ביקש שאיכנס איתו למיטה. זה השלב ששאלתי את עצמי 'באיזה עולם זה נורמלי?'". דניאל הוסיפה כי בשלב זה ביבר תקף אותה מינית בזמן שהיא חשה שהגוף שלה "חסר הכרה": "אני לא רוצה להיכנס לפרטים על מה שקרה לאחר מכן".

ההאשמה השנייה מצד קיידי

אישה נוספת בשם קיידי כתבה בתגובה שהיא מאמינה לדניאל: "אני הותקפתי גם כן על ידי ג'סטין ביבר בשנת 2015 בניו יורק". לדבריה, הזמר לקח אותה לחדרו במלון, התחיל לגעת בה. "ביקשתי שיפסיק והבהרתי לו שאני לא יכולה לקיים יחסי מין משום שאני שומרת את עצמי לנישואים. הוא דחף אותי למיטה והוריד לי את הבגדים. נתתי לו בעיטה עד שבסוף נמלטתי מהחדר. לאחר האירוע נזקקתי לטיפול פסיכולוגי".

אחת מנשות הצוות של ביבר הגיבה להאשמה של דניאל באמרה כי ביבר כלל לא שהה במלון אלא בדירת Airbnb. הזמר עצמו הבהיר אף הוא כאמור כי לא שהה במלון. הוא טרם השיב להאשמה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully