וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפורנו היהודי רון ג'רמי מואשם באונס של ארבע נשים

23.6.2020 / 22:55

אחד מכוכבי סרטי הפורנו המפורסמים בעולם, השחקן היהודי רון ג'רמי, הואשם בארבעה מקרים של תקיפה מינית ואונס. אם יורשע, הוא עלול להישלח למאסר בפועל של עד 90 שנה

PETA

כוכב סרטי הפורנו היהודי רון ג'רמי, אחד מהשחקנים המוכרים ביותר בתעשיית סרטי הפורנו, מואשם בארבעה מקרים של אונס ותקיפה מינית. בכתב האישום שהוגש נגד ג'רמי (67) - ששמו האמיתי הוא רונאלד ג'רמי היאט - מופיעים שלושה סעיפים של אונס בכוח וסעיף רביעי של קיום יחסי מין אוראליים בכוח.

לפי כתב האישום, ג'רמי תקף מינית בחורה בת 25 בבית בווסט הוליווד בשנת 2014. בנוסף הוא מואשם באונס של שתי נשים, בנות 33 ו-46, בבר בלוס אנג'לס בשנת 2017. אירוע נוסף שהוא מואשם בו אירע לכאורה בשנת 2019 - שאז לפי כתב האישום הוא אנס צעירה בת 30. אם יורשע, הוא עלול להישלח למאסר בפועל של עד 90 שנים.

רון ג'רמי. GettyImages
ייכנס לכלא? ג'רמי/GettyImages

לאורך הקריירה שלו שיחק ג'רמי במאות סרטים פורנוגרפיים, מה שזיכה אותו במקום של כבוד בספר השיאים של גינס. כמו כן, הוא נחשב לדמות חשובה ובולטת בתעשיית הפורנו האמריקנית, שרבים מהחברים בה רואים בו מנטור, כשלצד קריירת המשחק שלו ביים ג'רמי קרוב ל-300 סרטים בז'אנר.

עם זאת, מרבית הפרסום של ג'רמי הגיע דווקא ממשחק בסרטים שאינם למבוגרים בלבד. בין עשרות הסרטים בהם השתתף, בתפקידי משנה ולעיתים בתפקיד עצמו, ניתן למנות את "המרדף", "לילות בוגי", "הקדושים מבוסטון", "בתולה אמריקאית" ו"חוקי המשיכה".

  • עוד באותו נושא:
  • רון ג'רמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully