וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן צור, "לידת הפניקס" ואליעד: 5 המלצות לסוף יוני

25.6.2020 / 0:01

ערן צור ישיק סדרת מופעים בתיאטרון גבעתיים, עולם המחול חוזר לחיים עם "לידת הפניקס" בסוזן דלל, ואליעד יופיע בזאפה באר שבע החדש - קבלו 5 המלצות תרבותיות לאן כדאי לצאת השבוע

במאי: דובי קליין, סטילס: ראובן קסטרו, סאונד: אילן לוי, בקליינר: תומר פירסט, צלמים: מתן גולדשטיין, בני דוד, אייל קליין, תאורה: יוסי אדיזס - לייטויזן, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עורך וידאו: ניר חן

ערן צור בתיאטרון גבעתיים

"התו הסגול" היא סדרת מופעים חדשה שמתחילה בסוף השבוע בתיאטרון גבעתיים. הראשון שיופיע יהיה ערן צור (שיארח את ארקדי דוכין) ולאחריו יופיעו מדי מוצאי שבת כמה מענקי הרוק בישראל - יהלי סובול, קורין אלאל וחמי רודנר. אחרי כל כך הרבה חודשי בידוד, מודים שחיכינו לזה בטירוף.

מתי? מוצאי שבת, 21:30

איפה? תיאטרון גבעתיים

חי בגימל מהיכל התרבות - שלומי שבן

אחרי שתסיימו את ארוחת השבת, כולכם מוזמנים להתרווח על הספה וליהנות משילוב נהדר של מוזיקה טובה וטלוויזיה טובה: "חי בגימל בהיכל התרבות" - יוזמה משותפת של כאן והיכל התרבות תל אביב - היא תכנית שמשודרת מדי יום שישי בשעה 22:15 בכאן 11, ובה מארח המוזיקאי שלומי שבן מדי שבוע מוזיקאי אחר לשיחה אישית. יחד עם מבצעים גם שירים שלהם ושירים שהשפיעו עליהם. השבוע: האחת והיחידה חוה אלברשטיין. לא לפספס.

מתי? יום שישי, 22:15

איפה? כאן 11

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

לידת הפניקס

ממש כמו הפניקס - עוף החול שחוזר לחיים - כך גם עולם התרבות. בשבוע הבא חוזר עולם המחול לחיים, ובין השאר תציג להקת מחול ורטיגו את "לידת הפניקס" תחת כיפת השמיים במרכז סוזן דלל. מופע זה מבשר גם את חזרתו לפעילות של מרכז סוזן דלל לאחר תקופה ארוכה ללא פעילות בעקבות משבר הקורונה.

מתי? ימים שלישי ורביעי, 30.6-1.7 (19:30 מופע שקיעה לכל המשפחה, 21:30 מופע ערב)

איפה? מרכז סוזן דלל, תל אביב

ציירי לי קורונה

"ציירי לי קורונה" הוא ספר שירים מתוק לילדים, שכולל שירים שכתבה שני הררי מתוך תקופת הקורונה. זה התחיל בכלל בשיר שהיא פרסמה בפייסבוק, ואז הגיע השיר השני, ואז בא לה חשק לכתוב עוד ועוד. התוצאה: ספר קסום ומצחיק לילדים, שיוצא ממש היום, מזכרת מהימים האיומים והנפלאים, הלחוצים והרגועים, העצובים והמצחיקים של הקורונה.

לינק לרכישה

אליעד

אחד המוזיקאים המצליחים בישראל, מי שחתום על להיטי ענק כמו "תמיד חלמתי", "מסע" ו"מתוק כשמרלי", מגיע לזאפה החדש-דנדש בבאר שבע יום אחרי שהוא מושק - והולך להרים את הנגב והדרום. לא להחמיץ.

מתי? יום חמישי, 25 ביוני

איפה? זאפה באר שבע

דניאל זמיר ועומרי מור

שניים מענקי הג'אז הישראלי, הסקסופוניסט דניאל זמיר והפסנתרן עומרי מור, יקיימו מפגש מוזיקלי מסקרן, שישלב בין הג'אז היהודי-חסידי של זמיר לצליל האנדלוסי-צפון-אפריקאי של מור.

מתי? חמישי, 25 ביוני, 22:00

איפה? הצוללת הצהובה, ירושלים

  • עוד באותו נושא:
  • ערן צור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully