וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יא ווארדי איזה חידון: לרגל 45 שנה לצאתו, עד כמה אתם זוכרים את "חגיגה בסנוקר"?

25.6.2020 / 0:33

לרגל 45 שנה לצאת "חגיגה בסנוקר", ולקראת שידור ספיישל מיוחד לכבודו בערוץ הקולנוע הישראלי ב-yes, הכנו חידון קשה ומאתגר במיוחד. ועכשיו - ימשיך כבודו. נראה אתכם מוציאים 13 מ-13

ערוץ הקולנוע הישראלי

45 שנה לאחר צאת "חגיגה בסנוקר", והוא רק הולך ומחזק את מעמדו כאחד מסרטי הפולחן הגדולים בתולדות הקולנוע הישראלי.

קשה להתקיל בכל הקשור לסרט כל כך מצוטט, ובכל זאת ניסינו להרכיב כאן חידון מאתגר וקטנוני במיוחד, עם 13 שאלות שיורדות לרזולוציות נמוכות: באיזה פירות נאמר שעזריאל מתעסק, מה עזריאל מציע ליונה בדייט הראשון שלהם ומה היה השם המקורי שבו הופץ הסרט לראשונה? אם אתם יודעים וזוכרים את כל זה, תהיו ראויים לתואר מלכי הסנוקר.

זו גם ההזדמנות להמליץ על "הקרנה פרטית - חגיגה בסנוקר", ספיישל מיוחד של יונתן גל ומיקי שטיינר שישודר ב-yes קולנוע ישראלי לרגל המועד. הפורמט היצירתי מתרחש בחדר הקרנה ובו שני כיסאות VIP, עליהם מתיישב בכל פעם זוג אחר וצופה ב"חגיגה בסנוקר", לפעמים בפעם הראשונה, לפעמים בפעם המיליון.

בין המשתתפים: כוכבי הסרט המקורי, בהם יהודה ברקן, זאב רווח, ניצה שאול וטוביה צפיר, במפגש פסגה מרגש; תאומים זהים, כמו אלה שגילם ברקן בסרט; אלופי סנוקר שמביאים את הפרספקטיבה שלהם; וגם כוכבי רשת כמו אוראל צברי, בן קיסר וליאל אלי, שמאפשרים לנו לגלות גם אם דור הזומרים מתרגש מן הלהיט הנצחי (ספוילר: ברור שכן).

התוכנית תשודר ב-yes קולנוע ישראלי בשבת הקרובה (27.6) ב-12:30, 16:40 ו-21:40 ולאורך היום ישודרו בערוץ שלל סרטים של רווח וברקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully