וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: הסדרה "לאבד את אליס" תשודר באפל האמריקנית

26.6.2020 / 18:20

חברת אפל האמריקנית הודיעה כי "לאבד את אליס", המותחן הפסיכולוגי של HOT שיצרה, כתבה וביימה סיגל אבין, צפוי לעלות לשידור בכל העולם בגרסה הישראלית שלו. הסדרה הופקה במשותף על ידי דורי מדיה דרסט ואפל. אבין: "נרגשת שהסדרה גורמת לעניין כה רב ותשודר באפל"

טריילר לסדרה "לאבד את אליס"/HOT

אחרי המכירה של "טהרן" לאפל האמריקנית, סדרה ישראלית נוספת עושה את זה: הסדרה "לאבד את אליס" (HOT), אשר יצרה, כתבה וביימה סיגל אבין, תשודר אף היא בחברת הענק אפל. החברה האמריקנית הודיעה כי המותחן הפסיכולוגי צפוי לעלות לשידור בכל העולם בגרסה הישראלית שלו. הסדרה הופקה במשותף על ידי דורי מדיה דרסט ואפל. עסקת ההפקה המשותפת של הסדרה נעשתה על ידי דורי מדיה בסיוע אדם ברקוביץ'.

הסדרה "לאבד את אליס" מורכבת משמונה פרקים. העלילה עוקבת אחרי אליס (איילת זורר), במאית קולנוע בת 48 שזכתה להצלחה בעברה ואולם כעת חייה מסתכמים בעיקר בטיפול חיי משפחה. אליס נשואה לשחקן מצליח (גל תורן) ויחד הם מגדלים שלוש בנות. בפגישה מקרית ברכבת פוגשת אליס את סופי (ליהי קורנובסקי), צעירה יפהפייה ותסריטאית מבריקה ומאותו רגע חייהם משתנים מקצה לקצה. "לאבד את אליס" נבחרה מתוך מאות סדרות מכל רחבי העולם ותייצג את ישראל בתחרות הרשמית במסגרת פסטיבל Canneseries.

לאבד את אליס, איילת זורר, ליהי קורנובסקי. HOT,
כבוד ענק. לאבד את אליס/HOT

טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT מסרה: "אנחנו גאים מאוד בעסקה עם חברת אפל. 'לאבד את אליס' מוכיחה שוב שתוכן מקורי איכותי יכול לפרוץ כל גבול ויבשת והיא מצטרפת לרשימה ארוכה של סדרות של HOT שנמכרו לחברות בינלאומיות, כמו 'אופוריה', 'בטיפול', 'בתולות', 'מטומטמת', 'מתים לרגע', 'מחוברים' וסדרות מופת אחרות".

סיגל אבין הוסיפה: "אני מאד נרגשת שסדרה כל כך אישית מז'אנר שלא מקושר לרוב עם סדרות ישראליות גורמת לעניין כה רב ותשודר בחברה ענקית כמו אפל".

בשבוע שעבר הודיעה חברת אפל האמריקנית כי רכשה את זכויות השידור ל"טהרן", סדרת הדרמה של כאן 11. סכום העסקה מוערך במיליון דולר לפרק. את הסדרה יצרו משה זונדר, דנה עדן ומאור כהן, כתבו זונדר ועמרי שנהר וביים דני סירקין, והמפיקים השותפים הם ג'וליאן לרו ואלון ארניה. עסקת המכירה של הסדרה נעשתה על ידי ענקית הפצת התכנים הקנדית, Cineflix Rights, שולה ודנה הפקות ו-paper plane productions.

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • אפל TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully