וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אדם רותח על שר הבריאות: "תתנצל עד יום שישי או שאתבע"

27.6.2020 / 23:33

לאחר ששר הבריאות יולי אדלשטיין צוטט כמי שמותח עליו ביקורת על כך שהפר את ההנחיות וזוכה להנחות, שלח הזמר באמצעות עורכי דינו מכתב לשר שבו דרש ממנו להתנצל עד יום שישי הקרוב: "מדובר באוזלת יד של איש ציבור אשר בדיקת עובדות לפני פרסומן אמורה להיות כנר לרגליו"

עריכה: ניר חן

הזמר עומר אדם דורש משר הבריאות יולי אדלשטיין להתנצל על דברים שאמר עליו בישיבה, לפיהן אדם הפר את ההנחיות וכי הוא זוכה להנחות. אדם מאיים שאם השר לא יפרסם התנצלות - אדם יתבע אותו. בחדשות 12 פורסם (שבת) כי עורכי דינו של אדם שלחו מכתבים לאדלשטיין, בהם הבהירו לו כי עליו להתנצל עד יום שישי הקרוב. אדם הבהיר במכתבו כי הוא מקפיד כל הזמן על ההנחיות של משרד הבריאות ומעולם לא הפר אותן.

לפני מספר שבועות פורסם כי עומר אדם לקח חלק במסיבת בר המצווה של אחיה של בת זוגו של אדם, אשר התקיימה במגדל יוקרה בתל אביב. במסיבה השתתפו עשרות בני אדם תוך הפרה לכאורה של הנחיות משרד הבריאות. מספר ימים לאחר מכן פורסם כי אדלשטיין אמר באחת הישיבות שבראשן עמד כי "כל עוד מותר לעומר אדם לעשות מסיבות והכול מתועד ולא מגיע אף שוטר - זה מעביר מסר בעייתי לציבור. שתתכבד המשטרה ותיתן זימון לחקירה לידוענים שמפרים את ההנחיות. אם עושים לכל מיני חבר'ה כמו עומר אדם הנחות ומותר להם לעשות את מה שהם עושים, איך אפשר להסביר לילדים בני 16 או חיילים לשמור על ההנחיות?".

עומר אדם בחוף הים. ניר פקין
לפני עידן הקורונה. עומר אדם/ניר פקין

במכתב ששלח אדם באמצעות עורכי דינו, ציין כי עצם זה שהשר לא הכחיש את הדברים שיוחסו לו בתקשורת, מהווה הודאה בדברים שפורסמו. הוא כינה את דבריו של השר "דברי בלע שאין בהם אמת" והוסיף: "מדובר באוזלת יד של איש ציבור אשר בדיקת עובדות לפני פרסומן אמורה להיות כנר לרגליו. השר אינו מורם מהעם". עוד נכתב: "מכאן יחזור מרשנו על דרישתו לפרסם התנצלות פומבית ומיידית, ולא יאוחר מיום שישי הקרוב, שתצא באופן ישיר מלשכת כבוד השר, התנצלות אשר תישלח אלינו במכתב חוזר וכן תפורסם בכל אמצעי התקשורת המרכזיים וממילא באלו אשר פרסמו את האמירה הנ"ל, ובעיתון יומי אחד לפחות".

מלשכת שר הבריאות נמסר בתגובה לידיעה: "השר אדלשטיין קורא לכל אדם באשר הוא, ידוען, מיליארדר או אדם מן המניין לפעול בהתאם להנחיות משרד הבריאות. השר לא התייחס לאף אדם ספציפי בפורום פומבי ואין בכוונתו לעשות כן גם כעת. נשוב ונבקש מכל ידוען לתת דוגמה אישית, לסרב להגיע לאירועים בהם מפירים את ההנחיות ולהשתמש בכוחו הציבורי למען בריאות הציבור"".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully