וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרולינג סטונז מאיימת על טראמפ בתביעה בגלל שימוש במוזיקה שלה בקמפיין הבחירות

28.6.2020 / 8:04

להקת הרולינג סטונז מאיימת בתביעה על נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, על שימוש בעצרת בחירות במוזיקה שלה, זאת לאחר שכבר דרשה מהנשיא לא להשתמש בשיריה בקמפיין הקודם שלו לפני ארבע שנים. גם משפחתו של טום פטי זועמת על טראמפ שהשתמש בלהיט שלו בעצרת בחירות

צילום: אבי כהן

(בסרטון: קטע מהופעת הרולינג סטונז בתל אביב, יוני 2014)

להקת הרולינג סטונז מאיימת בתביעה על נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, על שימוש במוזיקה שלה בעצרות שלו. זאת לאחר שקמפיין הבחירות של הנשיא התעלם מפניות הלהקה שדרשו זאת ממנו. "זאת יכולה להיות הפעם האחרונה שבה טראמפ משתמש בשירים של ג'אגר/ריצ'רדס בקמפיינים שלו", מסר לתקשורת הזרה נציג הלהקה.

הלהקה הודיעה אתמול (שבת) כי הצוות המשפטי שלה וארגון זכויות המבצעים BMI שלח אזהרה נוספת לאנשי הקמפיין של טראמפ, לפיה אם הנשיא ימשיך להשתמש באופן לא מורשה במוזיקה של הסטונז הוא עלול לעמוד בפני תביעה.

הרולינג סטונס בהופעה ראשונה בהיסטוריה בקובה, 26 מרץ 2016. רויטרס
לא תמיד מקבלים מה שרוצים. מיק ג'אגר/רויטרס

כבר בשנת 2016, במהלך קמפיין הבחירות הקודם של טראמפ, הזהירה אותו הלהקה לא להשתמש במוזיקה שלה. "הרולינג סטונז לא תומכים בדונלד טראמפ", צייצה הלהקה אז בעקבות שימוש לא מורשה שעשה טראמפ בלהיטה "You Can't Always Get What You Want". למרות הציוץ, המשיך להשמיע את אותו השיר בעצרת שהתקיימה ב-20 ביוני בטלסה שבמדינת אוקלהומה, ארצות הברית.

אותה עצרת של טראמפ בטלסה עוררה גם את חמתה של משפחתו של הזמר והמוזיקאי המנוח טום פטי, מכוון שעשתה שימוש בלהיטו "I Won't Back Down". "טראמפ לא קיבל בשום דרך רשות להשתמש בשיר הזה לקידום קמפיין שהותיר מאחור יותר מדי אמריקאים ושכל ישר. גם טום פטי ז"ל וגם משפחתו ניצבים נגד גזענות ואפליה מכל סוג שהיא. טום פטי לא היה רוצה שישתמשו בשיר שלו בקמפיין של שנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully