וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה ברון-כהן עושה זאת שוב: צפו בו מופיע בפני קבוצת ימנים קיצונים אמריקנים

29.6.2020 / 8:58

הקומיקאי הבריטי-יהודי התחזה לזמר פולק ושר שיר גזעני ופוגעני במהלך הפגנה של הימין הקיצוני בוושינגטון. "אובמה, מה נעשה? תזריקו לו שפעת ווהאן... פאוצ'י לא מבדיל בין הראש שלו לתחת. קורונה היא בדיה ליברלית". צפו

רויטרס

(בסרטון: סשה ברון כהן מלהיט את עוברי האורח בהזדמנות אחרת - צילומי הסרט "הדיקטטור")

הקומיקאי סשה ברון כהן הצליח לשטות בכמה מהמשתתפים בעצרת הימין במדינת וושינגטון להצטרף אליו לשיר גזעני, בעודו מעמיד פנים שהוא זמר פולק על במת האירוע, אליה הצליח להשתחל בתואנה שהוא שוקל לתת חסות, כך מדווח וראייטי. בסרטונים שצולמו במהלך הפגנה שאורגנה על ידי קבוצת המיליציה הימנית "שלושה אחוזים" מוושינגטון, ניתן לראות את דמותו של הזמר שהתבררה כברון-כהן מובילה שירה עם מילים פוגעניות כלפי הנשיא לשעבר אובמה, מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון וד"ר אנתוני פאוצ'י, איש כוח המשימה של הבית הלבן בטיפול בנגיף הקורונה.

"אובמה, מה נעשה? תזריקו לו שפעת ווהאן", שר ברון-כהן בתחפושת, מדרבן את הנוכחים בקהל להצטרף. "הילרי קלינטון, מה נעשה? לנעול אותה כמו פעם. פאוצ'י לא מבדיל בין הראש שלו לתחת. הוא בטח מעשן גראס. אני לא משקר, אלה לא בדיחות. קורונה היא בדיה ליברלית. ד"ר פאוצ'י, מה נעשה? תזריקו לו שפעת ווהאן. ארגון הבריאות העולמי, מה נעשה? תִקצצו אותם כמו שהסעודים עושים," והשיר נמשך עוד ועוד.

אף שכמה מהנוכחים הצטרפו לשיר איתו, על פי דיווחים של כלי תקשורת מקומיים היו גם כאלה שקראו קריאות בוז כנגדו וצעקו לו "גזען".

צפו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully