וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא בליגה של ליאם הפקות": דקל וקנין לא ינוהל יותר אצל אייל גולן

29.6.2020 / 20:16

חודשיים וחצי בלבד לאחר שאייל גולן החתים את ילד הפלא דקל וקנין, נפרדו דרכיהם. גורם בתעשייה: "מלכתחילה ההחתמה היתה ספציפית לקמפיינים ברורים ולא היתה כוונה לנהל אותו ממש. בנוסף, הילד התנהל בצורה מאוד שכונתית ולא בליגה של ליאם הפקות, והיה קשה לנהל אותו"

הזמר דקל וקנין מדבר בצילומי פרסומת (צילום: ניר פקין)

ובכן, זה היה קצר: חודשיים וחצי בלבד לאחר שהוכרז כי חברת "ליאם הפקות" של אייל גולן תנהל את כוכב הרשת בן ה-14 דקל וקנין, נפרדו דרכיהם של השניים והזמיר הצעיר ילך לדרך עצמאית. הקשר, אם כן, היה קצר כמעט כמו ברכת מזל טוב סלולרית.

"מלכתחילה ההחתמה בליאם הפקות היתה ספציפית לקמפיינים ברורים", טוען גורם בתעשיית המוזיקה הים-תיכונית בשיחה עם וואלה! תרבות. "הם ידעו שיש על השולחן את הקמפיינים לגלידה ולצימרים. הם אמרו, 'נקטוף את זה דרכנו, נעשה את הכסף של הקמפיינים האלה' ולמיטב ידיעתי לא היתה כוונה לנהל אותו ממש. בנוסף, הילד התנהל בצורה מאוד שכונתית, פתאום מופיע באיזה קבלת שבת בצפון ב-5,000 שקלים, פתאום עושה דואט עם קרוב משפחה שלו, שזה ממש לא בליגה של ליאם הפקות. היה קשה לנהל אותו. וגם ככה לא היה חזון לגביו".

"לא ידוע לי על משהו כזה", אומרת לוואלה! תרבות בתגובה לטענות אתי וקנין, אמו של דקל. "הכול בסדר, נפרדנו הכי יפה שיש, מעבר לזה אין מה להוסיף".

אבל למה זה קרה כל כך מהר, אחרי חודשיים וחצי?

"השאלה לא רלוונטית. אני לא מוכנה להתראיין. תודה רבה לך".

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "חברת ליאם הפקות ליוותה את דקל וקנין בפרויקטים גדולים ומשמעותיים בתחילת דרכו ומאחלת לו המון הצלחה בהמשך".

וקנין פרץ לתודעה עם השיר "סוף עונה", ובהמשך הוציא את השיר "בדרך אלייך" ואת הדואט עם חיים דדון, "מי מצחיק אותך". בנוסף, הופיע בקמפיינים לגלידות ולצימרים וזכה לחיקוי ב"ארץ נהדרת".

דקל וקנין ואייל גולן. ניר פקין
"היה קשה לנהל אותו". דקל וקנין ואייל גולן/ניר פקין

בתוך כך נודע הערב כי ליאם הפקות בבעלות אייל גולן תשתף פעולה עם חברת בלוסטון, נציגת לייב ניישן בישראל, והם יקימו ביחד חברה שתנהל אמנים במוזיקה הים תיכונית. מליאם הפקות נמסר: "שיתוף פעולה זה יביא לפרויקטים ייחודיים סביב אומני ליאם הפקות בכלל ואייל גולן בפרט. יודגש כי תקום חברה משותפת 50% ליאם הפקות 50% בלוסטון, נציגת לייב ניישן, אשר מטרתה ניהול אמנים בזמר המזרחי בישראל. יודגש כי אודי גואטה ימשיך לנהל באופן אישי את אייל גולן. ליאם הפקות נשארת כמו שהייתה בבעלותו הבלעדית של אייל גולן , אמני ליאם הפקות יישארו מנוהלים על ידי המנהלים האישיים הקיימים שלהם: אייל גולן - אודי גואטה, נסרין קדרי - אילאי אליהו ואיתי לוי - מעיין ארביב. החיבור עם לייב נישן ישראל יהיה בחברה חדשה שתיפתח באופן שווה בשווה לניהול אמנים חדשים. לייב נישן תנהל את ליאם הפקות מלמעלה באסטרטגיה של שיווק וניהול אומנתי בארץ ובחו"ל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully