וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגישה טלי מורנו הודיעה בטוויטר: "פוטרתי מחדשות 13"

29.6.2020 / 20:50

המגישה כתבה בטוויטר: "לכל המתעניינים: פוטרתי הערב מחדשות 13. מי שמחפש עיתונאית יד שנייה עם ותק של שני עשורים במקצוע והתמחות בהגשה, מוזמן לפנות אלי"

חדשות 10

ברקע תכנית הקיצוצים הצפויה בחדשות 13 ומאבק אנשי החדשות בהנהלת רשת, הודיעה הערב (שני) מגישת מהדורת חדשות 13 טלי מורנו כי פוטרה מחדשות 13. "לכל המתעניינים: פוטרתי הערב מחדשות 13", כתבה בטוויטר. "מי שמחפש עיתונאית יד שנייה עם ותק של שני עשורים במקצוע והתמחות בהגשה, מוזמן לפנות אלי. תודה מראש". חברים, כתבים וקולגות הביעו צער בטוויטר על פיטוריה. הקולגה מערוץ 12, המגישה יונית לוי, כתבה: "טלי, שולחת לך חיבוק. את נכס גדול לכל מקום עבודה שישכיל לבחור בך".

מורנו, 39, יצאה לחופשת לידה בתחילת השנה אולם לא חזרה ממנה. לפני חופשת הלידה היא הייתה אחת ממגישות המהדורה המרכזית של חדשות 13 לצד תמר איש שלום. בשנת 2013 היא חזרה לערוץ 10 והגישה את המגזין "שישי" לצד הפרשן הביטחוני אלון בן דוד. בשנת 2015 הם הוחלפו על ידי איילה חסון. מאז 2013 הגישה את המהדורה המרכזית לסירוגין עם איש-שלום. באחרונה עברה המהדורה עברה להגשה זוגית של איש שלום עם אודי סגל. בעבר הגישה תכניות רבות, ביניהן "היום שהיה", "חדשות הבוקר" ועוד.

טלי מורנו. צילום מסך מ"חדשות 13", צילום מסך
פוטרה. טלי מורנו/צילום מסך, צילום מסך מ"חדשות 13"
  • עוד באותו נושא:
  • טלי מורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully