וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי "ידיעות אחרונות" יהודה נוריאל הלך לעולמו בגיל 56

1.7.2020 / 22:33

העיתונאי, שהלך לעולמו לאחר מאבק בסרטן, כתב וערך ב"ידיעות אחרונות". בעבר כתב במעריב ושימש כחבר פאנל בתוכנית "הינשופים" בערוץ 8. בן 56 היה במותו. ידיעות אחרונות: "יהודה היה חברנו הקרוב ואחד הכותבים הטובים והאהובים בישראל. יהי זכרו ברוך"

יהודה נוריאל. יוסי צבקר, yes
"היה מבריק בתחומו". יהודה נוריאל/yes, יוסי צבקר

עיתונאי "ידיעות אחרונות" יהודה נוריאל הלך היום לעולמו לאחר התמודדות עם סרטן. בן 56 היה במותו. הלוויתו תתקיים מחר (חמישי) בשעה 12:00 בשער חסד בבית העלמין ירקון.

אסף נוריאל, אחיו של יהודה נוריאל, ספד לו בשיחה עם וואלה! תרבות: "יהודה היה מבריק בתחומו. חכם מאוד. אדם צנוע מאוד. איש משפחה. בכל שאלה ובקשה שפנו אליו הוא כמובן סייע. איש תרבות, חובב כמעט כל ז'אנר בתחום, בר סמכא וידע במוזיקה, ספורט ובכל דבר. הוא עורך דין בהשכלתו. עבד כמה שנים בתחום הפלילי, ואז פנה לעיתונות. הוא השאיר אחריו אמא, אותי - אחיו, ושלושה אחיינים אהובים, הילדים שלו, שהוא היה להם דמות ומופת".

מטעם העיתון ידיעות אחרונות נמסר: "יהודה נוריאל, חברנו הקרוב, עיתונאי ידיעות אחרונות ואחד הכותבים הטובים והאהובים בישראל, הלך לעולמו בגיל 56 התמודדות עם מחלה קשה. יהי זכרו ברוך". רז שכניק מידיעות אחרונות כתב עליו: "עיתונאי אדיר וכותב מופלא של ידיעות אחרונות. אבלים וכואבים את לכתו. יודה אמיץ, יקר, אהוב, תחסר לנו כל כך. יהי זכרך ברוך".

נוריאל נולד בירושלים, בן להורים צברים וסבים יוצאי איראן. הוא שירת כקצין מודיעין. את דרכו העתונאית החל כעורך התרבות בעיתון "ירושלים". בהמשך שימש בתפקידי עריכה וכתיבה במוסף "סופשבוע" של מעריב, שבו שימש כעורך המשנה, לאחר מכן כמבקר בעיתון רייטינג ובשנים האחרונות כתב במוספים "7 לילות" ו"7 ימים" של "ידיעות אחרונות". בנוסף, נוריאל ערך והגיש את תוכנית הרדיו "ציפורי לילה מתכופפות", כתב תסריטים לטלוויזיה והשתתף כחבר פאנל בתוכנית הטלוויזיה "הינשופים" בערוץ 8. נוריאל גם הרצה בנושאי משפט, מוזיקה וקולנוע.

הסופר והעיתונאי שי גולדן, שעבד עם נוריאל במעריב, ספד לו בשיחה עם וואלה! תרבות: "יהודה הלך בדרך הטיפוסית ליהודה, והיא הדרך המבריקה, המסתורית, המפתיעה והשקטה שלו. אם צריך היה לנחש איך הוא יעזוב את העולם הזה לא הייתי מצליח לתסרט משהו יותר מבריק. הוא היה אדם מאוד מוכשר, מאוד מורכב, מאוד מיוחד, מאוד לא פתור. אני בעיקר בהלם".

העיתונאי רון מיברג ספד לו: "אין מספיק כותבים בעברית מרמת הכישרון, החשיבה המקורית והיושרה של יהודה נוריאל. מותו צורב ומדלל מקצוע שלצערי אינו במיטבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully