וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית נדבקה בקורונה - כל קאסט ההצגה "החיים הם קברט" נשלח לבידוד

2.7.2020 / 18:58

שלושה ימים בלבד לפני חזרתה לבמה של ההצגה "החיים הם קברט" בקאמרי התגלה כי אחת השחקניות נדבקה בקורונה, ולכן נשלחו לבידוד כל השחקנים, ובהם איציק כהן ודנה פרידר. כל הצגות יולי בוטלו. זה חוסר מזל נוסף להצגה, שעלתה רק ארבע פעמים לפני שנאלצה לרדת בגלל הקורונה

טריילר להצגה "החיים הם קברט" של הקאמרי הכוללת קטעים ממחזות זמר/צילום סטילס: כפיר בולטין, וידאו: יח"צ הקאמרי

שלושה ימים בלבד לפני שהיתה אמורה לחזור לבמה ההצגה "החיים הם קברט" של התיאטרון הקאמרי בראשון הקרוב (5 ביולי), התגלה היום (חמישי) כי אחת השחקניות חלתה בקורונה, ולכן כל השחקנים ובהם איציק כהן ודנה פרידר, ומי שבא איתה במגע מצוות ההצגה כמו מלבישות ומאפרות - נשלחו לבידוד. בנוסף, כל הצגות יולי בוטלו.

זהו חוסר מזל נוסף להצגה, המורכבת משירי מחזות זמר ידועים, שעלתה רגע לפני שהתחיל משבר הקורונה, הספיקה לעלות רק ארבע פעמים לפני שנאלצה לרדת בגלל התפשטות הוירוס. ההפקה היתה אמורה להיות אחת משתי ההצגות שיפתחו מחדש את התיאטרון ב-5 ביולי, לצד ההצגה "גדר חיה". לאחר שהתגלה דבר הידבקותה של השחקנית בקורונה, מנכ"ל הקאמרי רן גואטה כינס את כל השחקנים שנמצאו באותו זמן בחזרה והודיע להם שכולם נשלחים הביתה לבידוד.

ההצגה "החיים הם קברט" של הקאמרי הכוללת קטעים ממחזות זמר. גבריאל בהרליה,
כל השחקנים נשלחו לבידוד. קאסט ההצגה "החיים הם קברט" של הקאמרי/גבריאל בהרליה

מהתיאטרון נמסר: "עקב חשיפה של אחת השחקניות מקאסט המחזמר 'החיים הם קברט' לנגיף הקורונה, נאלצנו לדחות את מועד עליית ההצגה. כל הקאסט ייכנס לבידוד למשך שבועיים. התיאטרון הקאמרי מקפיד על כל הכללים והנהלים של משרד הבריאות בכל מחיר".

בריאיון עם כוכב ההצגה איציק כהן לוואלה! תרבות שפורסם בשבוע שעבר, הוא הביע את הזדהותו עם מחאת תעשיית התרבות על חוסר הסיוע מספק מצד המדינה בימי הקורונה. "המחאה הזאת מוצדקת", אמר כהן, "אני מבין לגמרי את הצעקה והתלונה. אני לקחתי הלוואה כדי שאני אוכל להמשיך לישון בשקט, והמשכתי הלאה. אני מאוד מקווה שנחזור לבמה כמתוכנן ב-5 ביולי". כעת התברר כי תקוותו לא תתממש בזמן זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully