וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים בבידוד - פתיחת התיאטרון הקאמרי נדחתה בשבוע

5.7.2020 / 9:51

פתיחת התיאטרון הקאמרי לא תתקיים הערב כמתכונן ונדחתה ל-11 ביולי. זאת לאחר ששני שחקנים מקאסט ההצגה "גדר חיה" נכנסו לבידוד. לפני 3 ימים, שחקנית ההצגה "החיים הם קברט" חלתה בקורונה וכל שחקני ההצגה נשלחו לבידוד. מנכ"ל הקאמרי: "לא ניקח סיכונים"

טריילר להצגה "החיים הם קברט" של הקאמרי הכוללת קטעים ממחזות זמר/צילום סטילס: כפיר בולטין, וידאו: יח"צ הקאמרי

(בסרטון מעל: טריילר להצגה "החיים הם קברט" של תיאטרון הקאמרי, הכוללת קטעים ממחזות זמר)

התיאטרון הקאמרי לא יפתח את שעריו הערב (ראשון) כמתכונן עם ההצגות "גדר חיה" ו"החיים הם קברט". פתיחתו של התיאטרון נדחתה ל-11 ביולי.

עליית "גדר חיה" נדחתה בגלל ששני שחקנים מהקאסט נכנסו לבידוד. ההצגה מבוססת על ספרה של דורית רביניאן באותו שם, מתרחשת בניו יורק בסוף ימי האינתיפאדה השנייה, ובמרכזה שני צעירים מזרח-תיכוניים - מתרגמת ישראלית וצייר פלסטיני, שביניהם מתפתח קשר משמעותי.

ההצגה "גדר חיה" של התיאטרון הקאמרי. כפיר בולוטין,
כוכבי ההצגה "גדר חיה"/כפיר בולוטין

בנוסף לכך, שלושה ימים בלבד לפני עלייתה המתוכננת הערב של ההצגה "החיים הם קברט", התגלה ביום חמישי כי אחת השחקניות חלתה בקורונה. לכן מנכ"ל הקאמרי, רן גואטה, שלח לבידוד את כל השחקנים ובהם איציק כהן ודנה פרידר, ואת כל מי שבא איתה במגע מצוות ההצגה כמו מלבישות ומאפרות, וכל הצגות יולי בוטלו. זהו חוסר מזל נוסף להצגה, המורכבת משירי מחזות זמר ידועים, שעלתה רגע לפני שהתחיל משבר הקורונה, הספיקה לעלות רק ארבע פעמים לפני שנאלצה לרדת בגלל התפשטות הוירוס.

מנכ"ל התיאטרון גואטה מסר: "ציפינו והתרגשנו לקראת הפתיחה המחודשת, אבל לא ניקח סיכונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully