וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור כלפון: "הקורונה היא השפעת הכי שטנית שאי פעם תחוו"

7.7.2020 / 21:07

השחקן והיוצר ליאור כלפון, שאושפז אתמול במחלקת הקורונה, עדכן בפייסבוק שהוא חש טוב יותר, שאין לו חום ובחילות ושהוא עדיין סובל משיעול קשה שמונע ממנו לדבר: "אני עדיין חלש. לקורונה אין הבדלי דת, גזע ומין. היא פוגעת בכולם. זו שפעת שטנית"

-

(בוידאו מעל: העצמאים מפגינים: "לאנשים אין להם מה לאכול - זה לא חרטא")

השחקן והיוצר ליאור כלפון, שאושפז אתמול (שני) בבית החולים הלל יפה בחדרה במחלקת זיהומיות א' (מחלקת הקורונה), עדכן הערב בפייסבוק שהוא חש טוב יותר. הוא כתב שכבר אין לו חום ובחילות אך הוא עדיין סובל משיעול קשה שמונע ממנו לדבר.

כוכב "רמזור" לשעבר ויוצר להקת הבידור "הווקה פיפל" הגיע לבית חולים עם סיבוך של דלקת ריאות, שיעול כבד וחום גבוה, וכשהוא בהכרה. "אני עדיין חלש אבל אני יודע שכולכם דואגים", כתב. "לפני יותר משבוע כשכתבתי פוסט ראשון על הקורונה שפגעה בי, כתבתי שהייתי בגיהינום וחזרתי.. רק לא ידעתי אז שזו רק הדלת הראשונה מבין רבות.. בכל יום ויום שעבר מאז הייתי במקומות נוראיים בגיהינום הפרטי שלי, מבודד בחדרי בבית עם חום גבוה, חולשה, סחרחורות קשות, בחילות, כאבי שרירים ומעל הכל מתקפות שיעול ארוכות שלא פסקו עד היום. זו הסיבה שאני לא יכול לדבר עדיין כי כל אות שאני מוציא מפי גוררת אחריה שיעול מאסיבי שמקשה על בית החזה שלי והגרון. אתמול פינו אותי לבית החולים הלל יפה בעצת הרופא שלי לאחר בדיקה שערך לי והערכה לפיה אני סובל גם מדלקת ריאות כסיבוך מהקורונה".

ליאור כלפון פייסבוק קורונה. פייסבוק - ליאור כלפון, צילום מסך
ליאור כלפון/צילום מסך, פייסבוק - ליאור כלפון

"קיבלתי מאות הודעות של תמיכה בכל יום אבל לצערי לא יכולתי לענות כי אני עדיין חלש ושומר אנרגיות וכל מבט במסכים גורם לי לסחרחורת",הוסיף כלפון, "רציתי להבהיר בהזדמנות זו שתמיד הקפדתי ככל שיכולתי ואני לא מסתובב בהשקות ומסיבות מיותרות בכלל, הנחיתי בשישי לפני שבוע וחצי אירוע צדקה חשוב ביותר לטובת ילדים חולים של ארגון Make a wish שיש לו חלק כל כך גדול בחיי, שם אני מתנדב כחבר הנהלה מזה 8 שנים. כמנחה האירוע הייתי חייב להסיר את המסיכה כמו שאר חבריי המדהימים שעלו לבמה לתרום את תרומתם באירוע יוצא דופן זה. זו לא הייתה מסיבת סלבס כמו שמתואר לפעמים בכל מיני מקומות. זה היה אירוע קדוש לחלוטין שגייסנו בו מעל חצי מיליון שקלים לילדים החולים במחלות מסכנות חיים (מיותר לציין שהרגשתי מצוין באירוע). לאחר מכן, באותו יום הייתי בברית של חבר טוב שיותר מאוחר התגלתה בו חולה מאומתת אותה אני לא מכיר ומאחל לה רק בריאות והחלמה מהירה. חייב להבהיר שאין לדעת מהיכן נדבקתי ומתי אבל אובחנתי כשלושה ימים לאחר שני האירועים הללו".

"אני חושב שהמסר הכי טוב שצריך לעבור אל כולכם הוא שלקורונה אין הבדלי דת, גזע ומין היא פוגעת בכולם.. לצערי ראיתי את הזלזול של האנשים ברחובות ובבתי הקפה של אנשים שבטוחים שלהם זה לא יקרה.. כולנו משתוקקים לחזור לשגרה, לעבודה ולחיבוקים אבל זה כנראה עדיין לא הזמן. לטובת ההורים המבוגרים שלכם שימו מסיכה ותשמרו על עצמכם כדי שהמחלה הארורה הזו תיגמר מהר, זו מחלה קשה מאוד שמרגישה כמו השפעת הכי שטנית שאי פעם חוויתם (ומתפלל שלא תחוו). אז אני בסדר תודה לאל ומשתפר ומתחזק מדי יום, אוהב את כולכם, תשמרו על עצמכם שניפגש בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully