וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "Glee" נאיה ריברה נעדרת אחרי ששטה באגם עם בנה הפעוט

9.7.2020 / 9:09

חשש לחייה של נאיה ריברה. השחקנית בת ה-33 לא החזירה סירה ששכרה עם בנה בן ה-4. כשצוות העובדים יצא לאגם ומצא את הסירה, הם גילו את הפעוט לבדו

נאיה ריברה. GettyImages
בנה הפעוט נשאר לבדו בסירה. נאיה ריברה/GettyImages

כוכבת "Glee", השחקנית נאיה ריברה, נעדרת לאחר שרשויות ונטורה, קליפורניה מצאו את בנה הפעוט לבדו על סירה במרכז אגם פירו ביום רביעי. על פי הדיווחים בארצות הברית, החיפוש אחר ריברה בת ה-33 החל אתמול אחר הצהריים, כאשר השחקנית ובנה לא החזירו סירה ששכרו לאחר שלוש השעות שעליהן שילמה. כשצוות העובדים מצא את הסירה, הם גילו את בנה בן ה-4 לבדו.

על פי הצהרת מחלקת השריף בוונטורה, האם ובנה יצאו לשחות, אך ריברה מעולם לא חזרה אל הסירה עם בנה, שנמצא כשהוא עוטה אפוד הצלה. נציג השריף מסר לעיתונאים כי החוקרים הגיעו למקום בסביבות השעה 4:40 אחה"צ וגילו פעוט ללא פגע, אך עדיין חיפשו את האם, אותה לא הצליחו לזהות. "האישה לא נמצאה בשום מקום", כדבריו. החיפושים אחריה הופסקו בשל החשכה וצפויים להתחדש עם אור ראשון היום. עם זאת, הרשויות מצפים לרע מכל וסבורים שהיא כנראה כבר אינה בין החיים.

נאיה ריברה. GettyImages
לא נמצאה בשום מקום. נאיה ריברה/GettyImages

ריברה התפרסמה בתפקיד המעודדת סנטנה בדרמת התיכון הקומית המוזיקלית "Glee". לאורך השנים הלכו לעולמם שחקנים נוספים מהסדרה - קורי מונטית' שמת ממנת יתר, ומארק סאלינג ששם קץ לחייו בתלייה אחרי שהואשם בצריכת פורנוגרפיית ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully