וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו התנצל בפני דנה ויס: "לפרסומים שלי עליה אין כל בסיס"

9.7.2020 / 11:40

לפני כחודשיים הודיעו חדשות 12 ודנה ויס כי יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו לאחר שזה צייץ נגדה: "מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא. מעניין". הבוקר התנצל יאיר: "לפרסומים אין כל בסיס". ויס: "הדברים מדברים בעד עצמם"

עריכה: ניב מעוז

(בסרטון: העיתונאית דנה וייס לאחר שתועדה כשהיא מגדפת את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לפני המראת מטוס עם פמליית ראש הממשלה לניו יורק)

בעקבות כוונת העיתונאית דנה ויס וחדשות 12 להגיש תביעת דיבה נגדו, בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו התנצל בפני הפרשנית המדינית. נתניהו כתב בציוץ בטוויטר: "לפרסומים שפרסמתי בתאריכים 23.5.20, 24.5.20, ו-25.5.20 על גברת דנה ויס אין כל בסיס. אני מתנצל בפניה עליהם וקורא לכל הגולשים להתנער מהם ולהסיר את הפרסומים בעניין". דנה ויס וחדשות 12 מסרו בתגובה: "מבחינתנו הדברים מדברים בעד עצמם". ראש הממשלה נתניהו שיתף את התנצלות בנו בטוויטר.

לפני כחודשיים הודיעו חדשות 12 והעיתונאית דנה ויס כי יגישו תביעת דיבה נגד יאיר נתניהו לאחר שזה צייץ נגדה: "מישהו יודע איך דנה ויס קיבלה תפקיד כה בכיר בערוץ 2? רהוטה? לא. חכמה? לא. מעניין". דנה ויס וחדשות 12 טענו כי מדובר ב"התבטאויות דיבתיות ומיזוגניות, אשר אף עולות עד כדי הטרדה מינית". עוד נמסר כי "מדובר בהתבטאויות שקריות וחמורות המהוות לשון הרע".

לאחר שנודע על התביעה המתוכננת נגדו מצד חדשות 12, צייץ נתניהו בחשבון הטוויטר שלו: "חחחחח רוצים לשמוע בדיחה? ערוץ 12 הגיש נגדי תביעה על לשון הרע בשם דנה ויס. אותו ערוץ ששפך את דמי עם הקלטת סתר פלילית. צפו פגיעה".

הבוקר כאמור חזר בו יאיר נתניהו מהדברים.

דנה וייס ויאיר נתניהו. צילום מסך, צילום מסך
התנצל. דנה ויס ויאיר נתניהו/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully