וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חמש שנים: איתי לוי עוזב את "ליאם הפקות" של אייל גולן

12.7.2020 / 10:38

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, הזמר איתי לוי עוזב את "ליאם הפקות" אחרי חמש שנים שבהן היה חתום בה. לוי: "יוצא לדרך חדשה. מודה לאנשים שהיו בשבילי". גולן: "הצלחתו היא הצלחתי. מלא בגאווה שזכיתי ללוות את איתי בדרך המופלאה שעבר"

הפתעה לאיתי לוי, ינואר 2020 (צילום: ארן חן צלמים)

איתי לוי ואייל גולן - הפרידה: כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, ‏איתי לוי עוזב את "ליאם הפקות" שבבעלותו של אייל גולן אחרי חמש שנים שבהן היה חתום בה. בהודעה מטעם "ליאם הפקות" נמסר כי בהחלטה משותפת עם איתי לוי הוחלט על פרידה. "ליאם הפקות ליוותה את איתי לוי בתחילת דרכו, משנת 2015 וחתומה על פרויקטים משמעותיים, שיתופי פעולה והצלחות רבות במהלך הקריירה שלו".

אייל גולן מסר: "כבר בתחילת הדרך זיהיתי את הפוטנציאל וצפיתי את ההצלחה של איתי לוי. הכמיהה להצלחה והנחישות שבערה בו בשילוב של עשייה ועבודה קשה יצרה הצלחה חסרת תקדים. אני מלא בגאווה שזכיתי ללוות את איתי ולהיות חלק בלתי נפרד מהדרך המופלאה שעבר ומההצלחה שלו. הצלחה שלו היא ללא ספק הצלחה שלי. אני אמשיך ללוות ולהיות לצידו בכל מה שיצטרך. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".

איתי לוי הוסיף: "בתום חמש שנים אני יוצא הבוקר לדרך חדשה, וכשאני מביט לאחור, אני נרגש ומודה לאנשים שהיו בשבילי. בראש ובראשונה אני מודה מעומק ליבי לליאם הפקות, ולאייל גולן - על דרך ארוכת השנים בה טרפנו את העולם. דרך של הצלחות וחוויות משותפות".

אייל גולן ואיתי לוי. אלוני מור,
נפרדו. גולן ולוי/אלוני מור

לפני כשלושה חודשים פרסמנו לראשונה בוואלה! תרבות כי לוי יעזוב את "ליאם הפקות" על רקע הסכסוך בין גולן למנהלו לשעבר בני פרץ. "איתי לוי בחר ללכת עם בני פרץ ולא עם אייל גולן", אמרו אז לוואלה! תרבות גורמים בתעשיית המוזיקה. "מה שמחזק את התהליך המסתמן זו סדרת פעולות שאיתי עשה מול גולן. איתי במהלך מתריס הוציא אלבום לפני גולן. ידוע שאייל כל שנה מוציא אלבום בפסח, כל המשרד שלו מכבד ומפנה את השטח וגם רבים בתעשייה יודעים לכבד את זה שאייל מוציא אלבום ולא מוציאים כלום במקביל. אבל את איתי זה לא עניין, הוא התנהג כמו 'בעל הבית' והוציא את אלבומו בזמן הזה".

גורם נוסף הוסיף: "להערכתי, איתי מרגיש עכשיו סופרסטאר יותר גדול מאייל. נהייתה ביניהם מלחמת אגואים. איתי כבר פתח משרד שלו, מאז הוא סגר אותו פיזית, אז זה לא יפתיע אותי אם הוא מרגיש כבר שהוא יכול ללכת לבד ולצאת מצלו של אייל. בני חייב את איתי כמו אוויר לנשימה, וייתן לו את הפוקוס שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully