וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי בוי שוב מתנצל: "מילדותי תמיד שאבתי השראה מהבדואים"

12.7.2020 / 16:18

כוכב הילדים, שתועד בסרטון הגזעני כשהוא שואל את ילדיו אם הם רוצים להאכיל ילדים בדואים, פרסם סרטון התנצלות: "אני מתנצל מעומק לבי על הסרטון המטופש, המיותר והנורא הזה. הכעס הגדול מוצדק לחלוטין. כל הדמות של רוי בוי נולדה מאחיי הבדואים"

אתר רשמי

(בסרטון: התיעוד הגזעני של רוי בוי משפיל ילדים בדואים)

כוכב הילדים רועי עוז (רוי בוי) מתנצל שוב על הסרטון הגזעני שבו הוא תועד כשהוא שואל את ילדיו האם הם מעוניינים להאכיל ילדים בדואים בזמן שילדים מהפזורה מתקבצים סביב רכבם. "אין לי מילים להביע את הצער, את הכאב שגרמתי לאנשים, שגרמתי לציבור הבדואי היקר", אמר רוי בוי בסרטון שהעלה לאינסטגרם. "אין לי מילים בכלל לחשוב על הנזק שעשיתי. אני מתנצל מעומק לבי על הסרטון המטופש, המיותר והנורא הזה. הכעס הגדול מוצדק לחלוטין. טעיתי טעות ענקית ומרה בפני אנשים שאני כל כך אוהב, מעריך ומעריץ".

"מאז שאני ילד קטן תמיד שאבתי השראה מהבדואים", הוסיף. "כל הדמות של רוי בוי שאוהב טבע היא מאחיי הבדואים. גדלתי איתם, הם לימדו אותי לרכב (על סוס), לימדו אותי לחפש עקבות של בעלי חיים. כל הידע שלי הוא בזכותם. אני רוצה להגיד שזה לא משקף אותי למרות שזה נראה ככה. מי שמכיר אותי יודע כמה שאני מתייסר וסובל בגלל הטיפשות הטהורה הזו. זה טמטום טהור ולא מצחיק. אני שוב מבקש סליחה מאחיי הבדואים היקרים. סליחה, מחילה".

סרטון ההתנצלות:

בערוץ ג'וניור הוחלט הבוקר להקפיא את צילומי העונה הבאה של תוכניתו של רוי בוי. רונית ארבל, דוברת ערוץ ג'וניור, אישרה כי צילומי העונה הבאה לתכניתו של רוי בוי הוקפאו: "הסדרה של רוי בוי משודרת בערוץ ג'וניור. עונה נוספת תוכננה להצטלם אך נעצרה אמש עם היוודע דבר הסרטון. ערוץ ג'וניור מצר מאד על הדברים שנאמרו על ידי רוי בוי וסולד מתוכן הדברים. התנהלות מסוג זה אינה מקובלת בשום צורה ואופן על הערוץ שחרט על דגלו את ערך הכבוד ההדדי, הסובלנות והשוויון לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע ומין. עם זאת נדגיש כי רוי בוי הביע את צערו העמוק והכנה וביקש סליחה על אופן התנהלותו. יצוין כי בימים הקרובים תתקיים פגישה בין מנהלי הערוץ לרוי בוי באשר לעתיד שיתוף הפעולה".

במקביל הגיש ראש מועצת אל-קסום תלונה במשטרה נגד רוי בוי. "אוי לילדים שרוי בוי הוא המודל לחיקוי שלהם", אמר ראש המועצה, סלאמה אל-אטרש. "אוי להורים שלוקחים את ילדיהם להופעות שבהם משתתף האיש הזה. זה סרטון בזוי של איש בזוי. ההתנצלות שלו לא מקובלת ולא מתקבלת".

כוכב הילדים פרסם אמש פוסט בפייסבוק שבו התנצל מעומק לבו: "בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים. אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו, הם אינם ראויים להיאמר. זו לא דרכי לחנך כך את ילדי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחר. דרכי היא דרך של אהבת אדם ובדרך זו אמשיך ללכת".

  • עוד באותו נושא:
  • רוי בוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully