וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדורסקי: "בואו עם לפיד בוער לבלפור, תביאו שכפ"ץ. מפילים את הבסטיליה"

13.7.2020 / 10:35

אחרי שתקף את נתניהו בריאיון לערוץ 13 במהלך הפגנת העצמאים במוצאי שבת, פרסם המוזיקאי אסף אמדורסקי פוסט שבו קרא לציבור להפגין מחר ב-19:30 נגד נתניהו בירושלים: "הכלבלב לביטחון פנים כבר הזמין את היס"מ ומג"ב. ככה זה בדיקטטורות. פועלים נגד העם"

בסרטון: אסף אמדורסקי מתראיין לחדשות 13 במחאת העצמאים/רשת 13

(בסרטון למעלה: הריאיון הזועם עם אסף אמדורסקי)

אחרי שתקף במילים חריפות את ראש הממשלה נתניהו במהלך הפגנת העצמאים במוצאי שבת, המוזיקאי אסף אמדורסקי לא מוריד את הלהבות - ומפרסם הבוקר (שני) פוסט חריף שבו קרא לציבור להגיע מחר ב-19:30 להפגנה מול ביתו של ראש הממשלה בירושלים עם לפיד בוער. "מחר מפילים את הבסטיליה. תביאו שכפ"צים כי הכלבלב לביטחון פנים כבר הזמין את היס"מ ואולי גם את מג"ב. ככה זה בדיקטטורות, מפעילים את שירותי הביטחון נגד העם".

"בדרך כלל העמוד פה נוהג לפרסם מופעים ואירועי מוזיקה אבל מכיוון שהנאשם מבלפור החליט לבדו (פה אחד, קרחת אחת) לעצור את כל ענף המוזיקה, האירועים, התיאטרון, הסטנדאפ, הברים, בתי קולנוע, מועדונים, חדרי כושר וכל מה שמריח מתרבות או פנאי ולמוטט אותו על מאות אלפי עובדיו, ארשה לעצמי להדהד כאן תאריך חשוב: מחר 14.7. יום נפילת הבסטיליה. כל מי שיש לו אפשרות להשיג לפיד בוער (תנועות הנוער למשל, שנסגרו אף הן על ידי הנוכל בעל הבלורית עם התו הסגול) או סתם סיר או צופר מוזמן לסור לבלפור להשמיע את מחאתו בצורה ברורה וישירה".

אמדורסקי המשיך וכתב: "עד כאן למי שכבר הבין מי לטובתנו ומי סתם גזלן חסר מצפון. ולארבעת הבוטים של המושחת, אסביר את עצמי ואומר מדוע מדובר בנוכל: נבחר ציבור שמשתמש בזכר השואה למטרות פוליטיות ובה בעת מצביע נגד קצבאות לניצולי שואה - הוא נוכל! נבחר ציבור שמעלה לעצמו את המשכורת ומסדר לעצמו הטבות מס אדירות בזמן שהוא מטיל סגר על המשק ומדרדר מיליון וחצי לקו העוני - הוא נוכל! נבחר ציבור שמצביע נגד קיצבאות נכים, מעכב פיצויים לתושבי עוטף עזה, מעכב סיוע (שאושר מזמן) למלחמה באלימות נגד נשים, מצביע נגד נכי צה"ל והלומי קרב - הוא נוכל מסוכן! נבחר ציבור שמקדם את שוד הגז - נוכל! נבחר ציבור שמאפשר זיהום ומחליש את המשרד לאיכות הסביבה - הוא נוכל! נבחר ציבור שמצביע נגד קיצבאות לקשישים - נוכל! נוכל! נוכל! נבחר ציבור שמקים "ועדת קורונה" ומסתיר את פעילותה באי שקיפות מעוררת בחילה - נוכל בן נוכל!

"נבחר ציבור שמשביח את נכסיו, קונה לעצמו מטוס יוקרה פרטי, מאפשר שירותי ניקיון בסך 10,000 ש"ח ליום בזמן שכולנו קורסים - הוא נוכל ונוכלים יש להעמיד לדין! מי שלא משחרר חומרים ממצלמות האבטחה מרצח סלמון טקה - נוכל! מי שמשתיק את הרצח של יוסף סלמסה - נוכל! מי ששולח שוטרים להכנס במפגינים, לקנוס עסקים על סף קריסה ולחשמל באקדחי טייזר אזרחים, הוא נוכל מסוכן! מדובר בנאשם המנהל כרגע שלושה כתבי אישום חמורים: שוחד, מרמה והפרת אמונים. קצת קשה לנהל מדינה במשבר בו זמנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully