וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הקורונה: פסטיבלי ירושלים וחיפה נדחו, דוקאביב יתקיים אונליין

13.7.2020 / 12:00

שלושת פסטיבלי הקולנוע הגדולים בישראל מודיעים על שינויים דרמטיים בעקבות הקורונה: דוקאביב יתקיים אונליין, פסטיבל ירושלים נדחה לדצמבר ופסטיבל חיפה נדחה למועד לא ידוע

סרטי נחשון ורד קייפ

(בסרטון: הטריילר של "פרזיטים", שפתח את פסטיבל ירושלים בשנה שעברה)

משבר הקורונה ממשיך לשבש את לוחות הזמנים של תעשיית הקולנוע הישראלית, ובשעות האחרונות התבשרנו על שינויים מהותיים בכל הקשור לשלושת פסטיבלי הקולנוע הגדולים במדינה.

פסטיבל דוקאביב לקולנוע דוקומנטרי יהיה היחיד שיתקיים בזמן הקרוב - בין השלושה ל-12 בספטמבר, אבל אם לא יהיו שינויים דרמטיים בהנחיות משרד התרבות, זה יהיה בגרסת אונליין. יש לציין כי בחודשים האחרונים הפעיל הפסטיבל גרסת סטרימינג מצומצמת בשם "דוקוסטרים" שזכתה להצלחה רבה.

פסטיבל ירושלים מקווה להתקיים במתכונת פיזית, אך זה לא יהיה הקיץ. לאחר שכבר נדחה מסוף יולי לסוף אוגוסט, היום הוא מודיע על דחייתו לחורף. אם המצב יאפשר זאת, האירוע יתקיים בחג החנוכה, בין העשרה לעשרים בדצמבר.

עם זאת, בקרוב ישיק הארכיון הישראלי לסרטים שבסינמטק ירושלים אתר חדש ומפואר, ובמסגרתו ייחשפו גם כמה סרטים טריים באורך מלא.

ומה באשר לפסטיבל חיפה? אמש הודיעה ראשת העיר, עינת קליש-רותם, על דחייתו מחול המועד סוכות לתאריך לא ידוע, מה שכמובן מעצים את ענן אי הוודאות שגם ככה מרחף מעל התעשייה המקומית.

הגורם האנושי. הספרייה של ביל קלינטון,
מתוך "הגורם האנושי", שיוקרן בפסטיבל דוקאביב/הספרייה של ביל קלינטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully