וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 6 ימים של חיפושים באגם: נמצאה גופת כוכבת "Glee" נאיה ריברה

13.7.2020 / 20:11

ריברה בת ה-33 שכרה עם בנה בן ה-4 סירה ביום רביעי, ומאז נעלמו עקבותיה. בסירה נמצא רק בנה הפעוט ללא פגע, ולאחר שישה ימי חיפושים - היום נמצאה גופתה של השחקנית שגילמה את המעודדת סנטנה בדרמת התיכון הקומית המוזיקלית

yes

(בסרטון: הצצה ל-GLEE)

סוף טראגי לשיט בסירה: לאחר שישה ימים של חיפושים, נמצאה גופת כוכבת "Glee", השחקנית נאיה ריברה, שנעדרה באגם פירו בארצות הברית. החיפוש אחר ריברה בת ה-33 החל ביום רביעי אחר הצהריים, כאשר השחקנית ובנה לא החזירו סירה ששכרו לאחר שלוש השעות שעליהן שילמה. כשצוות העובדים מצא את הסירה, הם גילו את בנה בן ה-4 לבדו.

על פי הצהרת מחלקת השריף בוונטורה, האם ובנה יצאו לשחות, אך ריברה מעולם לא חזרה אל הסירה עם בנה, שנמצא כשהוא עוטה אפוד הצלה. נציג השריף מסר לעיתונאים כי החוקרים הגיעו למקום בסביבות השעה 16:40 אחה"צ וגילו פעוט ללא פגע, אך עדיין חיפשו את האם, אותה לא הצליחו לזהות. "האישה לא נמצאה בשום מקום".

ריברה התפרסמה בתפקיד המעודדת סנטנה בדרמת התיכון הקומית המוזיקלית "Glee". לאורך השנים הלכו לעולמם שחקנים נוספים מהסדרה - קורי מונטית' שמת ממנת יתר, ומארק סאלינג ששם קץ לחייו בתלייה אחרי שהואשם בצריכת פורנוגרפיית ילדים.

נאיה ריברה. GettyImages
סוף עצוב. ריברה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully