וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אחימאיר בשידור: "הייתי שמח לראות את החזאית בביקיני"

14.7.2020 / 12:12

בתוכנית "חדשות הבוקר" בהגשת ניב רסקין נרשם רגע מביך: חזאית קשת 12 סיגל גפני דיווחה על פתיחת בריכות השחייה ואמרה כי זה עושה לה חשק להיכנס ולשחות. רסקין שאל את אחימאיר אם זה עושה גם לו חשק לשחות, והעיתונאי הוותיק ענה: "זה עושה חשק לראות את סיגל עם ביקיני"

חדשות הבוקר עם ניב רסקין

(צפו למעלה בקטע המביך מהתכנית "חדשות הבוקר" בהגשת ניב רסקין)

בתוכנית "חדשות הבוקר" (קשת 12) בהגשת ניב רסקין נרשם הבוקר (שלישי) רגע מביך במיוחד: חזאית קשת 12 סיגל גפני דיווחה על פתיחת בריכות השחייה כשמאחוריה בריכה ואמרה כי זה עושה לה חשק להיכנס ולשחות. המגיש ניב רסקין אמר שגם לו זה עושה חשק לשחות כמה בריכות והוסיף שאלה לחבר הפאנל, העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר, אם זה עושה גם לו חשק לשחות בבריכה. בתגובה השיב יעקב אחימאיר: "זה עושה חשק לראות את סיגל עם ביקיני".

יעקב אחימאיר, זו אמירה ראויה?

"אני מוצא שזאת התבטאות הומוריסטית בלבד".

אתה לא מתחרט עליה?

"אני לא נמנה עם המחנה של התקינות הפוליטית. מי שלא מוצא חן בעיניו הגישה הזאת שלי - שיהיה בריא, ואני מאחל לו כל טוב".

זו אמירה שנשמעת סקסיסטית ומחפצנת.

"זה לא פוליטיקלי קורקט, זה מה שאני חושב. זה נאמר כמובן בהומור. ישנם כאלה שמבקשים להשליט את הדיקטטורה הלשונית שלהם על כל השאר, ומה שלא מוצא חן בעיניהם אז בעיניהם זה לא תקינות פוליטית. אני בסך הכל אמרתי משהו בחיוך, בהומור, וזה הכל".

יעקב אחימאיר סיגל גפני קשת 12. קשת 12, צילום מסך
מבוכה בשידור. אחימאיר וגפני/צילום מסך, קשת 12

יעקב אחימאיר, 81, הוא אחד מהעיתונאים הוותיקים והבולטים בישראל וחתן פרס ישראל בתקשורת לשנת 2012. הוא עבד לאורך כל הקריירה שלו ברשות השידור. הוא הגיש במשך שנים ארוכות את התוכנית "רואים עולם" שירדה לפני חמישה חודשים מן המסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully