וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכבת Glee הצילה בכוחותיה האחרונים את בנה לפני שטבעה ומתה באגם"

14.7.2020 / 14:57

מחלקת השריף במחוז ונטורה שבארצות הברית חוקרת עדיין את נסיבות מותה של השחקנית נאיה ריברה, שכיכבה בסדרה "Glee": "ריברה גייסה מספיק אנרגיה כדי להחזיר את הבן לסירה אבל לא היה לא מספיק כוח כדי לעלות לסירה בעצמה"

yes

(בסרטון: הצצה ל GLEE)

"כוכבת "Glee", השחקנית נאיה ריברה, הצילה בכוחותיה האחרונים את בנה בן ה-4 לפני שהיא עצמה טבעה ומתה" - כך נמסר (שלישי) ממחלקת השריף במחוז ונטורה בעקבות חקירת מקרה מותה של הכוכבת באגם פירו שבארצות הברית. החיפוש אחר ריברה בת ה-33 החל ביום רביעי אחר הצהריים, כאשר השחקנית ובנה לא החזירו סירה ששכרו לאחר שלוש השעות שעליהן שילמה. כשצוות העובדים מצא את הסירה, הם גילו את בנה בן ה-4 לבדו כשהוא ללא פגע. אתמול כאמור התגלתה גופתה באגם מבלי שהתבררו לחלוטין נסיבות טביעתה באגם.

"ריברה גייסה מספיק אנרגיה כדי להחזיר את הבן לסירה אבל לא היה לא מספיק כוח כדי לעלות לסירה בעצמה", נמסר. לדברי השריף ביל איוב, הילד מסר למחלצים כי אמו והוא הלכו לשחות באגם במהלך השיט בסירה אך היא לא חזרה לסירה. עוד סיפר הילד כי הוא הסתכל וראה אותה טובעת מתחת למים. גופתה נמצאה בסופו של דבר בצד הצפון-מזרחי של האגם, היכן שעומק המים עומד על כ-50-60 מטר. "משפחתה עמדה בקשר עמנו כל הזמן. הם היו כאן באגם מדי יום, אוחזים בשביב של תקווה שנמצא אותה".

נאיה ריברה 2013. GettyImages
נאבקה להציל את בנה. נאיה ריברה/GettyImages

ריברה התפרסמה בתפקיד המעודדת סנטנה בדרמת התיכון הקומית המוזיקלית "Glee". לאורך השנים הלכו לעולמם שחקנים נוספים מהסדרה - קורי מונטית' שמת ממנת יתר, ומארק סאלינג ששם קץ לחייו בתלייה אחרי שהואשם בצריכת פורנוגרפיית ילדים.

לאחר שדבר מותה של ריברה התפרסם באופן רשמי, מי שכיכבו עמה בסדרה ועוד נותרו בחיים פרסמו הספדים נוגעים אודותיה. ג'יין לינץ' כתבה - "נוחי בשלום נאיה. איזה כוח היית. אהבה ושלום למשפחה שלך". כריס קולפר כתב - "לא היו עוד אנשים עם הברק וההומור שלה. היופי והכישרון שלה היו מעולם אחר. היא היתה יכולה להפוך יום רע ליום טוב בהערה אחת. היא נתנה השראה גם בלי להתכוון. היא היתה אחת ויחידה".

קווין מקהייל, מצידו, פנה לכיוון מיסטי והתייחס לעובדה שכעת גם ריברה וגם קורי מונטית' אינם בחיים. "אני לא דתי בשום אופן, אבל יהיה קשה לשכנע אותי שקורי לא עזר למצוא אותה היום. הוא היה הגרסה הגברית שלה והיא הגרסה הנשית שלו. הם היו מוכשרים עד כדי גיחוך, אכפתיים ואנשים מאוד מאוד טובים". מקהייל סיפר גם כי דן לאחרונה יחד עם ריברה באפשרות "לברוח יחד להוואי" והוסיף שהמוות שלה "פשוט לא הגיוני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully