וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור כלפון שוחרר מבית החולים ועבר למלון קורונה: "מקווה לחזור למשפחתי מהר"

15.7.2020 / 11:12

השחקן פרסם סרטון בפייסבוק, שבו עדכן כי מצבו טוב יותר: "תודה רבה על כל התמיכה והאהבה ששלחתם אליי. עברתי למלון קורונה ועכשיו אני מחכה שאצא מהמחלה לחלוטין. הייתי שבועיים וחצי בשתיקה בגלל השיעולים, ועכשיו אני יכול לדבר. מקווה לחזור למשפחה שלי במהרה"

ליאור כלפון שוחרר מבית החולים/פייסבוק

(בסרטון למעלה: ליאור כלפון מעדכן כי הוא חש טוב יותר ושוחרר מבית החולים)

השחקן ליאור כלפון, שחלה בקורונה ואושפז לפני כשבוע וחצי בגלל החמרה במצבו, עדכן הבוקר (רביעי) כי שוחרר מבית החולים וכי הוא חש טוב יותר. "תודה רבה על כל התמיכה והאהבה ששלחתם אליי", עדכן בסרטון שצילם בעמוד הפייסבוק שלו. "אני שמח לעדכן שאני מרגיש יותר טוב, המצב שלי משתפר, אני יכול קצת לדבר. הייתי שבועיים וחצי בשתיקה מוחלטת בגלל השיעולים שהיו לי, אבל אני יכול לדבר. יצאתי מבית החולים ואני במלון קורונה ועכשיו אני בעצם צריך לחכות שאצא מהמחלה לחלוטין".

"באופן אירוני פתאום חשבתי על שם המשפחה של אמא שלי, קורוניו, זה קורונה בספרדית. מטורף. אז שוב תודה רבה על הכל, מקווה שרק אלך ואתחזק ואחזור כמה שיותר מהר למשפחה שלי בבנימינה. תודה רבה לכם".

השחקן והיוצר ליאור כלפון אושפז ביום שני שעבר בבית החולים הלל יפה בחדרה במחלקת זיהומיות א' (מחלקת הקורונה) עם סיבוך של דלקת ריאות, שיעול כבד וחום גבוה. יממה לאחר אשפוזו הוא עדכן שכבר אין לו חום ובחילות אך הוא עדיין סובל משיעול קשה שמונע ממנו לדבר. "לפני יותר משבוע כשכתבתי פוסט ראשון על הקורונה שפגעה בי, כתבתי שהייתי בגיהינום וחזרתי, רק לא ידעתי אז שזו רק הדלת הראשונה מבין רבות.

"אני חושב שהמסר הכי טוב שצריך לעבור אל כולכם הוא שלקורונה אין הבדלי דת, גזע ומין היא פוגעת בכולם. לצערי ראיתי את הזלזול של האנשים ברחובות ובבתי הקפה של אנשים שבטוחים שלהם זה לא יקרה. כולנו משתוקקים לחזור לשגרה, לעבודה ולחיבוקים אבל זה כנראה עדיין לא הזמן. לטובת ההורים המבוגרים שלכם שימו מסיכה ותשמרו על עצמכם כדי שהמחלה הארורה הזו תיגמר מהר, זו מחלה קשה מאוד שמרגישה כמו השפעת הכי שטנית שאי פעם חוויתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully