וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ה"פרידה" מהסדרה: תהיה עונה נוספת ל"שנות ה-80" שתיקרא "שנות ה-90"

16.7.2020 / 13:24

למרות הפרסומים והפרומואים שלפיהם הסדרה המצליחה "שנות ה-80" של רשת 13 תרד בסוף העונה החמישית, לוואלה! תרבות נודע כי תהיה עונה נוספת לסדרת הפולחן, שתכלול 21 פרקים, אלא שהפעם היא תיקרא "שנות ה-90" ותעסוק בעשור שאחרי. רשת: "הערב תושק העונה האחרונה בהחלט"

פרומו "שנות ה-80" עונה 5/רשת

(בסרטון מעל: פרומו לעונה החמישית של "שנות ה-80" של רשת 13)

למרות הפרסומים והפרומואים שלפיהם הסדרה המצליחה "שנות ה-80" של רשת 13 תרד בסוף העונה החמישית, לוואלה! תרבות נודע כי תהיה עונה נוספת ושישית לסדרת הפולחן, שתכלול 21 פרקים, ותיקרא "שנות ה-90". העונה החדשה תעסוק, כמשתמע משמה, בעשור שאחרי - כלומר, בשנות התשעים. הערב (חמישי) ב-21:15 תשוב הסדרה עם פרקים חדשים ואחרונים לעונה החמישית, אולם כאמור בניגוד להכרזות שתהיה זאת העונה האחרונה - הסדרה צפויה להימשך, לשמחת מעריציה הרבים.

מרשת נמסר בתגובה: "הערב תושק העונה האחרונה בהחלט של 'שנות ה-80', ממנה ניפרד בצער ובאהבה".

שלום אסייג שנות ה-80 השמונים רשת 13. רשת 13, צילום מסך
יחזור לעונה נוספת? שלום אסייג/צילום מסך, רשת 13

"שנות ה-80" עלתה לשידור בשנת 2013 בזכיינית ערוץ 2 רשת, והמשיכה לאחר פיצול הערוץ להיות משודרת ברשת 13. היא מתארת את תקופת נעוריו של שלום אסייג ומציגה בצורה קומית-עדתית את החברה הישראלית בשכונה קטנה בטירת כרמל של שנות ה-80, ולצד משפחת אסייג המנסה להחזיק את הראש מעל המים מופיעים בה שכניה. בין משתתפיה: שלום אסייג, אוולין הגואל, עפר שכטר, דניאל אסייג, שלומי קוריאט, מירי בוהדנה ויגאל עדיקא. הסדרה זכתה להצלחה רבה ברייטינג.

בשנה שעברה נודע כי סרט קולנוע רשמי שמבוסס על הסדרה אמור היה להצטלם השנה ולצאת הקיץ, אולם בעקבות משבר הקורונה צילומי הסרט נדחו. לצורך כך, הוקדם אתר לגיוס מימון המונים. "החלטנו שאנחנו רוצים להפיק את הסרט באופן עצמאי, ללא צנזורים או סרוסים", נכתב באתר. "המטרה היא ליצור את אחד הסרטים הישראלים המצחיקים בכל הזמנים". היוצרים ציינו כי הם רואים בסרט גם פרויקט חברתי, ומתכוונים לשתף פעולה עם "החברה למתנ"סים" ולהקרינו גם בערים פריפריאליות בהן אין אולמות קולנוע מסחריים. בסרט אמורים להשתתף כל הכוכבים והכוכבות של הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully