וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה מקומית: "בשבילה גיבורים עפים" נמכרה לאפל ותזכה לרימייק בינלאומי

16.7.2020 / 20:40

אחרי שרכשה את הסדרה "טהרן", אפל TV רכשה סדרה נוספת - "בשבילה גיבורים עפים" של קשת. הסדרה המצליחה תזכה לרימייק בינלאומי שיופק על ידי קשת סטודיוס ויכתוב זוכה האוסקר מארק בול ("מטען הכאב")

פרומו "בשבילה גיבורים עפים"/קשת 12

(בסרטון: הצצה ל'בשבילה גיבורים עפים')

הצלחה ישראלית נוספת: אחרי שרכשה את הסדרה "טהרן", ענקית הסטרימינג אפל TV רכשה גם את הסדרה "בשבילה גיבורים עפים" של קשת. הסדרה המצליחה תעובד לתסריט בינלאומי באפל תחת השם "Echo 3" שיכתוב זוכה האוסקר מארק בול ("מטען הכאב") ותפיק קשת סטודיוס. לאחר ששודרה בקשת, נמכרה "בשבילה גיבורים עפים" לנטפליקס והיא זמינה בגרסתה המקורית בעברית שם.

בגרסה הישראלית, שצולמה בישראל ובקולומביה, כיכבו נינט טייב, תומר קאפון, משה אשכנזי, מיכאל אלוני ונדב נייטס. בדומה לגרסת המקור הישראלית, הרימייק צפוי להצטלם ברובו בדרום אמריקה, הפעם בשפות אנגלית וספרדית. עלילת הסדרה תעסוק בחבורת יוצאי יחידה מיוחדת אמריקנים עם עבר סבוך, שמוצאים עצמם במרכזה של קונספירציה בינלאומית לאחר שהם מנסים להציל את אהובת לבו של אחד מהם בגבול קולומביה-ונצואלה.

עמרי גבעון, יוצר הסדרה, מסר: "מאוד מרגש שאפל מאמינה בסיפור שלנו. זו עוד הוכחה לכוח ולחשיבות של יצירה ישראלית". קרני זיו, מנהלת מחלקת הדרמה בקשת, הוסיפה: "בימים בהם שוק התוכן הישראלי מתמודד עם אתגרים וקשיים, זוהי בשורה אופטימית ומשמחת במיוחד. תוכן ישראלי מקורי הוא הנכס הכי גדול שלנו, לצופים שלנו - בארץ ובעולם, ולתעשיית התוכן כולה".

בשבילה גיבורים עפים - תמונה מוקטנת, תומר קאפון, מיכאל אלוני, נדב נייטס, משה אשכנזי. ניתאי נצר,
גאווה. בשבילה גיבורים עפים/ניתאי נצר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully