וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה בקריאה לגוגל ואפל: "החזירו את פלסטין למפה"

20.7.2020 / 21:20

הזמרת האמריקאית פרסמה באינסטגרם שלה קריאה לאפל ולגוגל להחזיר את פלסטין למפה, זאת בהתבסס על כותרת חדשותית שטענה ששתי החברות הסירו את פלסטין ממפת העולם - אלא שלא הייתה ידיעה כזו, ופלסטין מעולם לא הייתה חלק מהמפה

דגל פלסטין בהופעה של מדונה/צילום: כאן 11

(בסרטון: מדונה באירוויזיון בתל אביב)

"החזירו את פלסטין למפה", כך, שמונה פעמים ברצף, פרסמה מדונה בסטורי באינסטגרם שלה, וחתמה עם ההאשטג, "אני ניצבת עם פלסטין". הזמרת התבססה על ידיעה חדשותית שגם אותה פרסמה בסטורי, שכותרתה גורסת: "גוגל מפות ואפל מפות הסירו רשמית את פלסטין ממפת העולם", מלווה בתמונה של מפת ישראל. אלא שמדובר בפרסום שגוי מעמוד אינסטגרם בשם Astagfirollah, שמאז גם הספיק לתקן את המלל בפוסט, מה שלא מנע ממדונה ומאחרים, בכללם בכירים ברשות הפלסטינית, להתייחס ל"הסרה". למעשה פלסטין לא הוסרה מהמפות כי מלכתחילה מעולם לא הופיעה בהן, עניין שזכה לביקורת כבר ב-2016.

זו אינה הפעם הראשונה שמדונה מביעה הזדהות עם הפלסטינים: בהופעתה באירוויזיון 2019 בתל אביב הופיעו רקדניה עם דגלי ישראל ופלסטין על גביהם. על כך אמר איגוד השידור האירופאי כי "תחרות האירוויזיון הינה אירוע א-פוליטי ומדונה הייתה מודעת לכך", ואילו על כך הגיבה הזמרת: "מסר של שלום אינו פוליטי".

מדונה באינסטגרם: החזירו את פלסטין למפה. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של מדונה באינסטגרם: "החזירו את פלסטין למפה"/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully