וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רופ? קושמרו?": שאלנו מי היה דני מלהקת כוורת. זו התשובה שקיבלנו

אמנון גולדמן

23.7.2020 / 8:13

לרגל חגיגות יום הולדת 70 לחברי להקת כוורת האגדית, וואלה! NEWS בשיתוף 99FM יזמו פרויקט מחווה חגיגי ללהקה, ששיאו - משדר מיוחד שיתקיים ב-6 באוגוסט. לרגל המאורע, יצאנו לרחוב כדי לברר אם הציבור עדיין זוכר את השירים ואם הוא זוכר מי היו חברים בלהקה. צפו

משאל רחוב על כוורת/כתב: אמנון גולדמן, עריכת וידאו: ירדנה עבודי-פוקס, גרפיקה: אביחי ברוך

(בווידאו למעלה: יצאנו לרחוב כדי לשאול את האנשים אם הם זוכרים את שירי וחברי כוורת)

במסגרת חגיגות "חוגגים 70 לחברי כוורת" יצאנו לרחוב במטרה לבדוק כמה הציבור הישראלי עדיין זוכר ואוהב את חברי הלהקה האגדית. המסקנה: הרוב המכריע עדיין זוכר מצוין את חברי הלהקה ושיריה. אבל מה לעשות שהיו גם לא מעט פדיחות ותשובות שקרעו אותנו מצחוק. דוגמאות? בבקשה: כששאלנו מי היה דני מהלהקה, נענינו בתשובות: "דני רופ? דני נוימן? דני קושמרו?". לצד אלו, היו גם שחשבו שאלון מ"כוורת" הוא לא אחר מאשר אלון מזרחי, ושיא השיאים נרשם כשנקבו בשמם של יצחק רבין ויצחק תשובה כששאלנו מה היה שם משפחתו של יצחק מבין ששת חברי הלהקה.

אם כן, לרגל חגיגות יום הולדת 70 לחברי להקת כוורת האגדית, וואלה! NEWS בשיתוף 99FM יזמו פרויקט מחווה חגיגי ללהקה, ששיאו - משדר מיוחד שיתקיים ב-6 באוגוסט. המשדר יועבר מאולפן וואלה! NEWS ויועבר כמובן בשידור ישיר ברדיו, באתר, באפליקציה ובעמודי הפייסבוק של וואלה ו-99FM. לרגל המאורע, יצאנו כאמור לרחוב כדי לברר כמה הציבור זוכר: האם הנשאלים ידעו להשלים את הקלאסיקות הגדולות של הלהקה? את מי הם בחרו בתור החבר החתיך ביותר ב"כוורת"? ומה איחלו להם ליום ההולדת? צפו, אתם באמת לא רוצים לפספס את התשובות האלו.

כוורת חוגגים 70 - האזינו לשירים הגדולים של הלהקה

להקת כוורת 1990. ראובן קסטרו
אגדיים. להקת כוורת/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully