וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ארז טל מנחה במקומי? זה כאילו שאנחה את המעגל של דן שילון"

23.7.2020 / 0:47

המגיש המיתולוגי של "מי רוצה להיות מיליונר" מדבר על העברת השרביט לארז טל, חושף את רגשות האשם בעקבות הטראומה הגדולה של חייו, מגלה לאיזה מפגין היה מקדיש שידור וחושף מה דעתו על אייל ברקוביץ'. האזינו לפודקסאט של וואלה! תרבות

בשבוע שעבר עלה לאוויר הגלגול המחודש של "מי רוצה להיות מיליונר" (קשת 12). והפעם: בהובלת ארז טל, שירש את יורם ארבל. פתיחת התכנית הראשונה הוקדשה להצדעה למגיש המיתולוגי, שקיבל גביע הוקרה מיוחד ואת התואר "אלוף".

השבוע, הגיע ארבל לפודקאסט של וואלה! תרבות, ודיבר בין השאר על העברת השרביט הזו, ועל העובדה שמישהו אחר מנחה את הבייבי שלו. "זה כאילו שהיית מציע לי להגיש את 'המעגל של דן שילון'. רק דן שילון יכול לעשות את המעגל שלו. זו התחושה הבסיסית שלי", הצהיר בגילוי לב. 'מי רוצה להיות מיליונר' הוא מותג כל כך מחובר לדמות שלי. ארז טל עושה את זה בכישרון רב, אבל משהו ברוח של הדבר הזה פתאום העלה בי מחשבה שזה קצת מוזר. עם זאת, אני מכיר את הנסיבות. מכיר את התנאים ומכיר את החיים"

ארבל כבר לא מגיש את "מי רוצה להיות מיליונר", אבל ממשיך לשדר כדורגל, ודיבר איתנו על שידורי ספורט בימי הקורונה, ובלי קהל במגרשים. הוא דן גם בפיחות של במעמדו של שדר הספורט, ובדעתו על הדור הצעיר ("לא קם לי יורש").

יורם ארבל וארז טל. מתוך "מי רוצה להיות מיליונר" בקשת 12, צילום מסך
יורם ארבל וארז טל ב"מי רוצה להיות מיליונר"/צילום מסך, מתוך "מי רוצה להיות מיליונר" בקשת 12

נוסף לכך, השדר הוותיק חוזר גם לתקרית השנויה במחלוקת במהלכה הקדיש שידור לענת קם, מסביר למה היה עושה זאת שוב ולמה בימינו היה מקדיש אותו למי שמפגינים נגד הממשלה.

ארבל חוזר גם לטראומה הגדולה של חייו: היום שבו השדרנית הצעירה יעל חן התמוטטה מתה כשישבה בצידו בעת צילומי פרומו ל"הדקה ה91". הוא מספר על רגשות האשם שתקפו אותו בעקבות מותה, ועל הדרך בה התמודד עם הטראומה.

וגם: איך הוא מגיב לטענות על היותו "רודן שמשתמש במרפקים שלו", מי השחקנים הכי גדולים שזכה לשדר, מה הארוחה הכי גרועה שאכל (תתפלאו, זה היה עם שגיא כהן), מה דעתו על אייל ברקוביץ' ואיזה חלום עוד נותר לו?

עקבו אחר הפודקאסט באפליקציות: הרשמו בספוטיפיי. הרשמו באפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully