וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כשאבי גרייניק החליף את המוכר בחנות המפתחות

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

23.7.2020 / 14:49

בנק הפועלים וארגון שחקני ישראל יצאו בקמפיין לתמיכה בעסקים מקומיים וסיוע לאמנים שטרם שבו לפעילות. המטרה הראשונה: לגייס מיליון ש"ח לקרן סיוע. לשם כך, נשלחו השחקנים להשתעשע בעסקים מקומיים לבחירתם. צפו בסרטונים המצחיקים

בווידיאו: אבי גרייניק עובד בחנות מפתחות/באדיבות פרסום HapPpy

התקופה האחרונה השפיעה על כולם ועבור רבים במשק, כמות העבודה הצטמצמה משמעותית. הדבר נכון בין היתר גם בקרב שחקנים וגם כמובן לעסקים קטנים, שחלקם נאלצו להתמודד עם סיטואציה לא מוכרת ולא נעימה.

כעת, בנק הפועלים חובר לשח"ם, ארגון שחקני ישראל, במהלך חדש לקידום עסקים קטנים וסיוע בגיוס משאבים לקרן סיוע ראשונה מסוגה לאמנים.

במסגרת היוזמה של בנק הפועלים, "קונים מקומי", לעידוד עסקים קטנים שנפגעו ממשבר הקורונה, מצטלמים שחקנים ישראלים שונים, כולל הישאם סולימאן, משה אשכנזי, אבי גרייניק, תומר שרון, טל לוי טל, דקלה הדר, ענת חדיד, שלמה וישנסקי ואחרים במגוון סיטואציות ייחודיות ולא שגרתיות בתוך עסקים קטנים, דוגמת מספרות, חנויות שכונתיות, מסעדות ועוד.

בווידיאו: משה אשכנזי מרגיש בחו"ל במסעדה מקומית/באדיבות פרסום HapPpy

כל אחד מהשחקנים מככב בבית עסק אותנטי, שהוא אוהב ובחר לעודד. הסרטונים עצמם צולמו על ידי צוותי צילום המורכבים מצלמים עצמאיים שנפגעו אף הם מהמשבר וזכו לתעסוקה בעזרת הקמפיין, שמטרתו היא תמיכה וקידום בעסקים מקומיים, כמו גם סיוע לאמנים שטרם שבו לפעילות. בנק הפועלים יעמיד סיוע לשחקנים באמצעות קרן סיוע ייעודית לאמנים, אשר הוקמה על ידי שח"ם ובמסגרת המהלך יגייסו הגופים משאבים עבור הקרן, כאשר היעד הראשון הוא לאסוף מיליון שקלים.

איסוף התרומות לקרן יבוצע באתר ייעודי שיוקם עבור הפעילות: https://www.shaham.org.il/donate

בווידיאו: טל לוי טל אצל הקוסמטיקאית המקומית/באדיבות פרסום HapPpy

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, אמר: "הפרויקט נולד מתוך הרצון שלנו לתמוך בשלושה מעגלים שנמצאים בליבת העשייה של הבנק, ואשר נפגעו קשות מהקורונה: החל בעסקים קטנים, דרך שחקנים ואמנים, ועד עצמאים ובעלי מקצועות חופשיים דוגמת צלמים, עובדי במה, תאורנים ועוד.

לצורך הפרויקט חבר בנק הפועלים לארגון שחקני ישראל, 'שח"ם', לטובת מהלך בעל ערך משותף, אשר משלב את מיטב שחקניות ושחקני התיאטרון בישראל, שיצטלמו לסדרת הסרטונים בבתי העסק המקומיים לפי בחירתם האישית, כדי לתמוך בהם בתקופה זו. היום יותר מתמיד, יש חשיבות גדולה יותר לקנייה בעסקים מקומיים, לצד מתן סיוע לעולם התרבות הישראל - בין הנפגעים הגדולים ביותר של משבר הקורונה".

אסתי זקהיים, יו"ר שח"ם, הוסיפה: "משבר הקורונה שמט את הקרקע מתחת לרגליהם של אנשי תרבות רבים, שנמצאים היום במצב לא נתפס של אי ודאות כלכלית ופחד מן העתיד לבוא. לאור ההתנערות הנמשכת של מוסדות המדינה ממצבנו, הבנו בשח"ם שעלינו לעשות הכל כדי לסייע לאמנים לחצות את התקופה הקשה הזו ולכן הוחלט על הקמת קרן הסיוע".

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully