וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיש הטלוויזיה רג'יס פילבין הלך לעולמו בגיל 88

25.7.2020 / 23:41

המגיש האגדי, שיאן גינס בשעות הגשה, מת בנסיבות טבעיות חודש לפני יום הולדתו ה-89. נודע במיוחד בהגשת תכנית הבוקר במשך 23 שנה ובגרסה האמריקנית של "מי רוצה להיות מיליונר"

קנה טנקה מיפן חגגה יום הולדת 117, וממשיכה להחזיק בשיא גינס על היותה האישה הכי מבוגרת בעולם/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בסרטון: האישה המבוגרת בעולם, עוד אחת שמחזיקה בשיא גינס.

מגיש הטלוויזיה האגדי רג'יס פילבין הלך לעולמו הערב (שבת) בגיל 88. פניו של פילבין היו מוכרות לדורות של צופים על המסך, לאחר שצבר יותר מ-15 אלף שעות שידור ונכנס בשל כך לספר השיאים של גינס.

רג'יס פילבין. Bryan Bedder, GettyImages
אגדה עוד בחייו. פילבין/GettyImages, Bryan Bedder

"אנו מצטערים להודיע על מותו של רג'יס מסיבות טבעיות חודש אחד בלבד לפני יום הולדתו ה-89", נמסר בהודעה ממשפחתו, "אנו מברכים על כל רגע שבו יצא לנו לשהות במחיצתו, על חוש ההומור המיוחד שלו ועל העובדה שכל יום שלו הפך למשהו לדבר עליו".

פילבין הנחה תכניות רבות והחל את דרכו בטלוויזיה כבר ב-1950, כשהוא בן 19 בלבד. תכניתו המפורסמת ביותר הייתה משדר הבוקר עם קת'י לי גיפורד ולאחר מכן עם קלי ריפה. הוא פרש ב-2011 מהגשת התכנית והוחלף על ידי שחקן הפוטבול לשעבר מייקל סטרהאן. הוא מוכר ביותר גם לקהל הישראלי כתוצאה מהגשת הגרסה האמריקנית של "מי רוצה להיות מיליונר".

פילבין נחשב לאחד מעמודי התווך של עולם הטלוויזיה האמריקני, ואף על פי שהלחצים בעבודה הובילו אותו לבעיות בריאותיות רבות, בסופו של דבר המשיך לזכות בפרסים רבים ומת בשיבה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully