וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאס ואן סנט בשיחת וידאו וסרטי ביכורים של במאיות דגולות: פסטיבל סרטי הסטודנטים/יות מתקיים למרות הכל

27.7.2020 / 13:22

למרות הקורונה, הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים וסטודנטיות יתקיים, בפורמט שישלב בין הקרנות חוצות ומהדורות אונליין. בתפריט: שיחת וידאו עם גאס ואן סנט, חמש תחרויות נושאות פרסים וסרטי ביכורים של במאיות דגולות

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: טריילר "דרך אדומה" שיוקרן בפסטיבל)

פסטיבלי הקולנוע בישראל מנסים למצוא דרך להתקיים למרות הקורונה. פסטיבל דוקאביב יתקיים בתחילת ספטמבר, פסטיבל קולנוע דרום יתקיים בין 10-17 בספטמבר ובסופו יגיע פסטיבל הסטודנטים, שנדחה מן המועד המקורי ביוני. לפי הודעה שפרסמו היום המנהלות שלו, הוא ייערך בין ה-21 בספטמבר ל-26 לחודש, וזאת בשני פורמטים: הקרנות על המסך הגדול בחוצות תל אביב, וכיאה לנסיבות, גם במהדורת אונליין.

אורחים פיזיים מן הסתם לא יהיו בפסטיבל, אבל כן תיערך במסגרתו שיחת וידאו עם הקולנוען גאס ואן סנט, מיוצרי האינדי הבולטים בקולנוע האמריקאי של דורנו, שאמנם הידרדר עד מאוד בשנים האחרונות, אבל חתם על קלאיסקות כמו "דראגסטור קאובוי", "איידהו שלי", "סיפורו של וויל האנטינג", "אלפנט", "מילק" ועוד.

כרגיל, יתקיימו בפסטיבל שלל תחרויות - הישראלית, הבינלאומית, הסרט עצמאי הקצר, המדיה הדיגיטלית והקולנוע הניסיוני. יוקרנו בהם מעל מאה סרטים שיגיעו מעשרות מדינות - מישראל וארצות הברית ועד סינגפור, גאנה וסין.

חבצלות מים. פסטיבל סרטי הסטודנטים,
מתוך "חבצלות מים" שיוקרן בפסטיבל/פסטיבל סרטי הסטודנטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully