וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבל כרמי מנסור הגיש את המבזק האחרון - וזכה לפרידה מרגשת בשידור

28.7.2020 / 12:57

המבזק, שהודיע כי הוא עוזב את חדשות 12 ופורש מעולם התקשורת, הגיש הבוקר את מבזק החדשות האחרון שלו וזכה לפרידה מרגשת ממירי מיכאלי ודרור גלוברמן, וגם מפאולה וליאון ששלחו לו הפתעה לאולפן. "באמת ריגשתם. היה תענוג לעבוד איתכם, עוד ניפגש", אמר

שיבל כרמי מנסור נפרד מפאולה וליאון/קשת 12

מגיש החדשות שיבל כרמי מנסור, שהודיע לפני מספר שבועות כי הוא עוזב את חדשות 12 ואת עולם התקשורת, הגיש היום (שלישי) את מבזק החדשות האחרון שלו. לאחר המבזק של השעה עשר בבוקר החזיר מנסור את השידור לאולפן "פאולה וליאון" (קשת 12), שהבוקר הוגשה על ידי דרור גלוברמן ומירי מיכאלי והשניים נפרדו ממנו בצורה מרגשת.

"שיבל, אהוב ליבי", אמרה מיכאלי. "מותר להגיד 'אהוב ליבי' לבחור מאורס? אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל זהו, סיימת את מבזקי הבוקר שלך. אוף. פשוט ככה". בשלב זה היא הוסיפה ואמרה לו "לא באמת חשבת שזה יעבור בלי פרידה מפאולה וליאון שאמנם הם ביום חופש אבל הנה הם מצטרפים אלינו". שני המנחים הופיעו עם בלונים ועוגה ונפרדו מהמגיש. "יש על העוגה נר על כל פעם שעשינו לך פדיחה", התבדחה פאולה.

שיבל כרמי מנסור. קשת 12, צילום מסך
פרידה מרגשת. שיבל כרמי מנסור/צילום מסך, קשת 12

לאחר מכן נכנס לאולפן החדשות מפיק שהגיש למנסור הנרגש מאפים ועוגות, ומנסור אמר: "וואו, זה ממש חלום שמתגשם. פאולה, אין לי הרבה מילים. תודה רבה. אני אטרוף את זה עכשיו מיד לבד".

"לסיום אני רוצה להגיד לך שלא בטוח שייתנו לך להישאר מחוץ לטלוויזיה", הוסיפה פאולה. "כי יש אלפי מעריצים ומעריצות בכל רחבי ארץ ישראל שרק מחכים שתחזור כבר". מנסור הודה ואמר: "באמת ריגשתם. היה תענוג לעבוד איתכם, היה כיף, המון תודה. עוד ניפגש".

בתחילת החודש הודיע מנסרו כי לאחר יותר מתריסר שנים בתקשורת וארבע שנים בחברת החדשות, הוא עוזב את התחום. מנסור, שהיה מגיש החדשות הדרוזי הראשון בתולדות חדשות 2, יעבור לחברת Spot, שמפתחת מערכת לניהול ענן, וביצעה לאחרונה אקזיט בסך 450 מיליון דולר. לאורך הקריירה התקשורתית שלו, רשם מנסור שלל ציוני דרך. הוא התגייס לגלי צה"ל ב-2007 והיה הקריין הדרוזי הראשון בתחנה. לאחר מכן, עבד בה גם כאזרח עובד צה"ל והגיש את התוכניות "שטח שש" ו"מהדורת לילה", בין השאר. נוסף לכך, הנחה את טקס פרסי ישראל באמצע העשור הקודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully