וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה האס מגיבה על מועמדותה לפרס "אמי": "אני בשוק, חסרת מילים"

28.7.2020 / 20:06

השחקנית הישראלית הגיבה לראשונה למועמדותה בפרס האמי 2020 בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר במיני-סדרה על משחקה ב"המורדת" של נטפליקס. "אני בשוק, אני עדיין מנסה לעכל, למצוא את המילים. אני מודה לכם כל כך על כל האהבה והתמיכה". צפו

בווידאו: שירה האס בתגובה ראשונה למועמדותה לפרס אמי 2020/עריכה: שאול אדם

השחקנית שירה האס הגיבה לראשונה על מועמדותה לפרס האמי 2020 בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר במיני-סדרה או סרט על משחקה ב"המורדת" ("Unorthodox") של נטפליקס.

"שמעתי את הבשורה המטורפת ממש כמוכם", אמרה האס הנרגשת. "אני בשוק, אני עדיין מנסה לעכל, למצוא את המילים. אני מודה לכם כל כך על כל העניין, האהבה והתמיכה. אני עדיין חסרת מילים, מקווה שבקרוב אמצא אותן. אבל תודה רבה, אני באמת אסירת תודה. ואני שולחת לכם מלא אהבה". צפו בסרטון של האס (מעל).

שירה האס. באדיבות המצולמים
חוגגת את מועמדותה ההיסטורית לפרס האמי. שירה האס/באדיבות המצולמים

זו הפעם הראשונה ששחקנית ישראלית (או שחקן) מקבלת מועמדות לפרס האמי המרכזי. האס תתחרה בקטיגורייה זו בכמה שחקניות בולטות: קרי וושינגטון על תפקידה ב"שריפות קטנות בכל מקום", קייט בלאנשט על תפקידה ב"גברת אמריקה", רג'ינה קינג על תפקידה ב"השומרים" ואוקטביה ספנסר על תפקידה ב"בזכות עצמה: בהשראת חייה של מאדאם סי-ג'יי ווקר". מלבד האס קיבלה "המורדת" מועמדות גם בקטגוריית המיני-סדרה הטובה ביותר, ויש גם ישראלית נוספת שעושה בכורה עולמית במועמדויות לאמי: אסתר קלינג, שמועמדת על הליהוק.

הסדרה "המורדת" מספרת על דמותה של אסתר שפירו בת 19 מחסידות סאטמר (אותה מגלמת האס), הבורחת מנישואיה המסודרים בשידוך ומקהילתה החרדית בברוקלין שבניו יורק, ועוברת לברלין שבגרמניה, שם גרה אימה שעזבה אותה ואת הקהילה כשהיא הייתה בת שלוש. אסתי מנהלת שם את חייה החילוניים החדשים ולוקחת שיעורי מוזיקה, ובעלה יענקי, שגילה שהיא בהיריון ממנו, נוסע לברלין בעקבותיה עם בן דודו כדי לנסות לאתרה ולהחזיר אותה אליו.

עוד בוואלה!

מועמדויות אמי 2020: שירה האס מועמדת על משחקה במיני-סדרה "המורדת"

לכתבה המלאה
המלהקת אסתר קלינג. גל חרמוני, באדיבות המצולמים
ישראלית נוספת שעושה בכורה עולמית במועמדויות לאמי: מלהקת "המורדת" אסתר קלינג/באדיבות המצולמים, גל חרמוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully