וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוציפר", "ארץ לאבקראפט", "שוד המאה": מדריך סדרות אוגוסט 2020

30.7.2020 / 0:00

מותחן אימה של HBO, הסדרה של נטפליקס שמעוררת מהומה עוד לפני ששודרה, ג'ייסון סודייקיס עם קומדיה באפל טיוי פלוס, סדרות חדשות ליוצרות "כתום זה השחור החדש" ו"נערות דרי", הסדרה שתנסה לרשת את "בית הנייר" ועוד סדרות חדשות וחוזרות. זה מה שקורה בטלוויזיה באוגוסט

טריילר העונה החמישית של "לוציפר"/נטפליקס

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בעיקר ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ו-Quibi (בלי תרגום). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 31 ביולי 2020

Muppets Now
סדרה חדשה של החבובות בדיסני פלוס, בפורמט מוקומנטרי עם ששה פרקים קצרים. מלבד הדמויות המוכרות והאהובות מתארחים בין היתר סת' רוגן, רו פול ואוברי פלאזה.

אקדמיית המטרייה
עונה שנייה לסדרה של נטפליקס המבוססת על הקומיקס שיצר ג'ררד וויי, סולן להקת מיי כמיקל רומנס, על קורותיה של משפחת גיבורי-העל עתירת החיכוכים. בין היתר מככבים אלן פייג', טום הופר וקייט וולש.

עוד בוואלה!

מועמדויות אמי 2020: שירה האס מועמדת על משחקה במיני-סדרה "המורדת"

לכתבה המלאה

שני, 2 באוגוסט 2020

The Fugitive
עיבוד חדש לקלאסיקה "הנמלט", הפעם בקוויבי, כלומר בפורמט של פרקים קצרים. כאשר פיצוץ מחריד את הרכבת התחתית בלוס אנג'לס, מייק ("הטורף", "נרקוס"), איש צווארון כחול שנוסע ברכבת, מנסה לוודא שאשתו ובתו בסדר, אבל בעזרת סרטונים ויראליים הופך במהירות לנאשם במעשה על לא עוול בכפו. בעוד דולק אחריו בלש מקומי אגדי (קיפר סאת'רלנד), מייק מנסה למצוא את האשם האמיתי כדי לנקות את שמו.

מדינת הגירה (Immigration Nation)
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס הבוחנת לעומק את מצבם של מהגרים בארצות הברית, חושפת את סיפוריהם האישיים והמרגשים ומספקת הצצה חסרת תקדים למבצעי "אייס", הסוכנות לאכיפת המכס וההגירה. עוד לפני שעלתה הסדרה היא מעוררת מחלוקת - אנשי רשות ההגירה דורשים שיימחקו ממנה קטעים וממשל טראמפ דורש ששידורה יידחה עד אחרי הבחירות בנובמבר.

The Deceived
דרמת מתח חדשה ומסקרנת בת ארבעה חלקים של ערוץ 5 הבריטי, שיצרה ליסה מקגי, האישה מאחורי "נערות דרי", יחד עם בעלה טוביאס ביר. סטודנטית מתאהבת במרצה הנשוי שלה ובין השניים מתפתח רומן, אלא שהוא מוביל אל מוות טראגי והיא מוצאת את עצמה לכודה בעולם שבו אינה יכולה עוד לסמוך על עצמה. מככבים אמילי ריד ("בלגרביה"), אמט ג' סקנלן ("פיקי בליינדרז"), קת'רין ווקר ("מכשפת") ופול פסקל ("אנשים נורמלים").

שלישי, 4 באוגוסט 2020

Little Birds
דרמה חדשה בת ששה פרקים של רשת סקיי הבריטית המבוססת בחופשיות על סיפוריה האירוטיים של אנאיס נין, בכיכובה של ג'ונו טמפל ("עלייתו של האביר האפל", "ויניל"). באזור הבינלאומי בטנג'יר ב-1955, אחד המשלטים הקולוניאליסטים האחרונים, אישה אמריקאית חווה הלם תרבות בשעה שהיא מחפשת דרור מהכלוב החברתי ששהתה בו לאורך זמן רב. יחד עם טנג'יר עצמה היא עומדת על סף השגת עצמאות, שאמנם תהיה כואבת אך גם הכרחית.

רביעי, 5 באוגוסט 2020

קימי שמידט: קימי נגד הכומר (Unbreakable Kimmy Schmidt: Kimmy vs. the Reverend)
אחרי עיכוב בן שלושה חודשים מגיע סוף סוף גם לנטפליקס ישראל הספיישל האינטראקטיבי החד-פעמי של הקומדיה, שהשבוע קיבלה מועמדות לאמי. על הפרק: קימי מתחתנת, אבל לפני כן עליה למנוע מהכומר (ג'ון האם) לממש את תוכניתו המרושעת.

חמישי, 6 באוגוסט 2020

הגשם (The Rain)
עונה שלישית ואחרונה לדרמה הפוסט-אפוקליפטית הדנית של נטפליקס.

Star Trek: Lower Decks
קומדיית אנימציה חדשה של CBS All Access מעולם "מסע בין כוכבים", שעוקבת אחר העובדים הזוטרים באחת מספינות החלל הכי שוליות בצי, USS Cerritos. מייק מקמהן, מתסריטאי "ריק ומורטי", עומד מאחורי הסדרה. בין היתר מדבבים נואל וולס ("סאטרדיי נייט לייב", "מומחה לכלום") וג'רי אוקונל ("גולשים בזמן"). הוזמנה לסדרה מראש עונה שנייה.

שישי, 7 באוגוסט 2020

מכשפים: סיפורי ארקדיה (Wizards: Tales of Arcadia)
סדרת האנימציה החמודה מאוד של גיירמו דל טורו בנטפליקס, "ציידי הטרולים", הפכה ב-2019 לטרילוגיה עם שתי סדרות נוספות שמתרחשות ביקום של ארקדיה. אחרי "שלושה בהסוואה" מגיעה הסדרה השלישית, שכפי ששמה מרמז תעסוק במכשפים. העלילה תתרחש בימי קמלוט האגדית, אליה חוזרת חבורת מכשפים - ובהם מרלין עצמו - במסגרת מסע בזמן כדי להילחם באויב מאיים במיוחד.

בלב האוקיינוס (High Seas)
עונה שנייה לדרמה הספרדית של נטפליקס מהיוצרים של "נערות הכבלים" ו-"Grand Hotel". בשנות הארבעים של המאה הקודמת, שתי אחיות מפליגות באוניית פאר מספרד לברזיל. שורה של מקרי רצח מסתוריים חושפת סודות מטרידים על משפחתן.

שישי, 14 באוגוסט 2020

טד לאסו (Ted Lasso)
סדרה קומית חדשה של אפל טיוי פלוס, שיצרו ביל לורנס ("סקראבס") וג'ייסון סודייקיס ("סאטרדיי נייט לייב", "איך להיפטר מהבוס"), שגם מככב. טד לאסו הוא מאמן פוטבול מכללות אמריקאי אלמוני למדי שמקבל הצעת עבודה מהחלומות: לאמן קבוצת כדורגל מקצועית באנגליה. שם אמנם שני המשחקים אמנם נקראים באותו שם, אבל ללאסו אין שום ניסיון עם הגרסה שאינה אמריקאית.

נותנות בראש (Teenage Bounty Hunters)
קומדיית פשע חדשה ומסקרנת בהפקת ג'נג'י כהן ("כתום זה השחור החדש") עבור נטפליקס. סטרלינג ובלייר, תאומות בנות 16, מאזנות בין חייהן כנערות בתיכון יוקרתי בדרום ארצות הברית לבין הקריירה החדשה שלהן כציידות אוצרות קשוחות.

שוד המאה (The Great Heist/El robo del siglo)
סדרת פשע קולומביאנית חדשה של נטפליקס, המבוססת על הסיפור האמיתי של השוד שטלטל את קולומביה בשנת 1994, כש-33 מיליון דולר נגנבו מהבנק המרכזי של המדינה. בפעם האחרונה שעלתה בנטפליקס סדרה בשפה לטינית על שוד ענק היא הפכה להצלחה פנומנלית.

3%
עונה רביעית ואחרונה לדרמה הפוסט-אפוקליפטית הברזילאית של נטפליקס.

שבת, 15 באוגוסט 2020

ריטה (Rita)
עונה חמישית לדרמה הקומית הדנית על מורה בבית ספר שמסתדרת מצוין עם התלמידים, אבל עם המבוגרים קצת פחות.

ראשון, 16 באוגוסט 2020

ארץ לאבקראפט (Lovecraft Country)
סדרת מתח/אימה חדשה של HBO מבית היוצר של ג'ורדן פיל וג'יי ג'יי אברהמס. בחור שחור (ג'ונתן מייג'ורס, "האיש השחור האחרון בסן פרנסיסקו") וחברתו לטישיה (ג'רני סמולט, "אורות ליל שישי", "הורים במשרה מלאה") יוצאים למסע ברחבי ארה"ב של שנות ה-50 כדי למצוא את אביו הנעדר. המסע, שמתרחש בתקופה בה חוקי ההפרדה הגזעית עוד היו בתוקף ונאכפו ברחבי הארץ, הופך למסע הישרדות כאשר הם נאלצים להתגבר גם על אימת הגזענות האלימה של אותה תקופה בארה"ב וגם על מפלצות מפחידות שנקרות בדרכם. גם עם אונג'אנו אליס ("העזרה", "כשהם רואים אותנו"), אבי לי ("המגדל האפל", "מקס הזועם: כביש הזעם"), מייקל קנת' וויליאמס ("הסמויה", "אימפריית הטיילת") (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).

רביעי, 19 באוגוסט 2020

High Score
סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס הבוחנת את תור הזהב של עולם הגיימינג, תקופה שהייתה עמוסה בתחרות, חדשנות וכיף חסר מעצורים.

שישי, 21 באוגוסט 2020

צעד וחצי (Hoops)
קומדיית אנימציה חדשה של נטפליקס בהפקת של כריס מילר ופיל לורד (סרטי "לגו"). מאמן כדורסל תיכון (ג'ייק ג'ונסון, "הבחורה החדשה") בעל פיוז קצר ופה מלוכלך, משכנע את עצמו שאם רק יוביל את קבוצת התיכון הנוראית שלו להישגים - חייו העלובים ישתפרו בהתאם.

לוציפר (Lucifer)
החלק הראשון בעונה החמישית של פנטזיית הפשע של נטפליקס על השטן שפותר תעלומות בלוס אנג'לס.

שני, 24 באוגוסט 2020

!Reno 911
עוד פרקים חדשים לקומדיה המשטרתית המעולה, שחזרה מוקדם יותר השנה בגלגול חדש בקוויבי.

שלישי, 25 באוגוסט 2020

סוחבות (Trinkets)
עונה שנייה ואחרונה לדרמת ההתבגרות של נטפליקס, העוקבת אחר שלוש מתבגרות המגיעות מרקעים שונים שחייהן נקשרים זה בזה בזכות הרגל מגונה משותף: גניבה מחנויות.

חמישי, 27 באוגוסט 2020

I Hate Suzie
בילי פייפר ("דוקטור הו") מתאחדת עם כותבת "וידוייה הסודיים של זונת צמרת" שבה גילמה את הגיבורה, בסדרה חדשה בת שמונה פרקים של רשת סקיי הבריטית. הפעם מגלמת פייפר כוכבת בדעיכה שהטלפון שלה נפרץ ותמונה חושפנית שלה מופצת, מה שמאלץ אותה להתמודד עם מצב חדש ונורא.

שני, 31 באוגוסט 2020

Wireless
דרמת מתח בהפקת סטיבן סודרברג עבור קוויבי, בכיכובו של טיי שרידן ("שחקן מספר אחת"). סטודנט קולג' דוש מוצא את עצמו מבודד בהרי קולורדו אחרי שהוא עובר תאונה עם רכבו. התקווה האחרונה שלו לישועה היא הטלפון שלו שהולך וגווע.

עוד ב-yes באוגוסט 2020: סוכן חשאי, סוכני שילד, NCIS, חד הוריים, דם סמיך, משחקי הטיטאנים, אי הפיתויים, המרוץ לדראג VIP + קנדה ועוד.

עוד ב-HOT באוגוסט 2020: שיקגו מד, המאפיה הורגת בקיץ (דרמת פשע קומית איטלקית), טריגר (מותחן פשע רוסי) ועוד.

עוד בסלקום TV באוגוסט 2020: קל כנוצה, מתוייגת, בקול רם, עונת 2019 של בוורלי הילס 90210, סרט אחוזת דאונטון, עונות קודמות של בטי ועוד.

עוד בנטפליקס באוגוסט 2020: קוברה קאי, ג'ון הנבל, אתה אני והיא, גרינליף, כתום זה השחור החדש 7, קשר דם 3, המרוץ לדראג של רו פול 12 ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully