וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות חדשות 13 הותקף בירושלים בידי אנשי לה פמיליה. צפו בתיעוד

30.7.2020 / 23:06

כמה מפעילי הימין צעקו לצלם חדשות 13, קובי כהן, להפסיק לצלם ומשלא הפסיק - הפילו אותו לרצפה ודחפו אנשי צוות נוספים. ברוך קרא: "השר אוחנה, אולי תנסה להוציא אמירה ערכית נגד 'לה פמיליה' בלי להתחנף לבייס ולבוס שלך?". גם צוות של i24 הותקף. צפו בתיעוד

כתב i24NEWS דניאל צמח הותקף בירושלים על ידי פעילי ימין, בעת שדיווח מההפגנה נגד נתניהו/i24

צוות חדשות 13, שהגיע לסקר את ההפגנה נגד ראש הממשלה מול מעונו ברחוב בלפור בירושלים, הותקף על ידי פעילי לה-פמיליה במתחם התחנה. כמה מהם צעקו לצלם קובי כהן להפסיק לצלם, ומשלא הפסיק - הפילו אותו לרצפה ודחפו אנשי צוות נוספים. כתב חדשות 13 יוסי אלי, שסיקר את ההפגנה, כתב בטוויטר שהוא, הצלם קובי כהן והמפיק סרג'יו הותקפו על ידי לה פמיליה. "המבט מאוד מאיים. הלה פמיליה אשכרה חיפשו ערבים לתקוף".

מחדשות 13 נמסר: "אנו מגנים בתוקף את גילויי האלימות נגד עיתונאי החברה. עיתונאים, צלמים ואנשי תקשורת צריכים להיות חופשיים לעשות את עבודתם בכל מקום מבלי להרגיש מאויימים. עיתונאי חדשות 13 ימשיכו לעשות את עבודתם במסירות ומקצועיות".

תיעוד התקרית של תקיפת צוות חדשות 13:

כמה מאנשי חדשות 13 הביעו זעם על תקיפת צוות העיתונאים. "השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, אולי אתה רוצה לומר לנו עוד פעם 'בחייכם' מתוק כזה, או שאולי תנסה הפעם את הפנים הזועפות שלך ממסיבות העיתונאים על הפרקליטות? ואולי תנסה להוציא אמירה ערכית נגד 'לה פמיליה' בלי להתחנף לבייס ולבוס שלך?", כתב הפרשן המשפטי ברוך קרא.

איש רשת 13, גיא לרר, הוסיף: "פעילי לה-פמיליה פרסמו פוסטים ברשתות כבר כמה ימים על כך שהם מתארגנים במתחם התחנה הערב. הייתי בטוח שמדובר בתרגיל הונאה מתוחכם שיביא לשם את כל משטרת ירושלים והם יצוצו במקום אחר. לפעמים החיים פשוטים יותר. הם דפקו מכות לצלמים שלנו והמשטרה בכלל לא היתה באזור. באמת שכבר אין מילים".

גם כתב i24NEWS דניאל צמח הותקף בירושלים בעת שדיווח מההפגנה. התקרית תועדה בשידור חי. ציוד הצילום שלו ניזוק. תיעוד התקרית - בווידאו שבתחילת הכתבה

  • עוד באותו נושא:
  • לה פמיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully