וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן רני סנטוני (פאפי ב"סיינפלד") הלך לעולמו

4.8.2020 / 2:47

השחקן האמריקני, שהופיע ב"הארי המזוהם" ובשלל סרטים אחרים אך זכור בעיקר מהופעותיו כמסעדן האיטלקי פאפי ב"סיינפלד", הלך לעולמו בגיל 81

טריילר למופע הסטנד אפ של ג'רי סיינפלד בנטפליקס 2020, "23 שעות לשרוף"/נטפליקס

מלאך המוות ממשיך לקטוף השנה שחקנים שהופיעו ב"סיינפלד": אחרי ג'רי סטילר (פרנק קוסטנזה), ריצ'רד הרד (מיסטר וילהלם) וסם לויד (תמהוני שחיזר אחר איליין), אנחנו מתבשרים על מותו של רני סנטוני, שגילם את דמותו של המסעדן האיטלקי פאפי. כך, לפי פרסומי התקשורת האמריקנית, שדיווחה כי הוא מת בגיל 81 לאחר שסבל מבעיות בריאותיות קשות בשנים האחרונות.

סנטוני, שנולד בניו יורק למשפחה שמוצאה לטיני, החל לשחק בשנות השישים. תפקידו המשמעותי הראשון היה ב-1967 בסרט "Enter Laughing" כשמי שליהק אותו וגאל אותו מן האלמוניות שלו היה הבמאי קרל ריינר, שבעצמו הלך לעולמו לא מכבר.

מאז, סנטוני צבר קרדיטים רבים - למשל, תפקידים משניים ב"הארי המזוהם", "קוברה" בכיכובו של סילבסטר סטאלון, "איש הגשם", "לקום אתמול בבוקר" ועוד. עם זאת, תפקידו המפורסם ביותר הגיע בשנות התשעים כשהופיע בארבעה פרקים של סיינפלד כפאפי, אשף פיצה איטלקי עם היגיינה קלוקלת, נטייה להשתין על ספות והתנגדות להפלות.

לאחר מכן, סנטוני לא זכה לגלם דמות בפרופיל כה גבוה. הוא דיבב עכברוש בשני סרטי "דוקטור דוליטל" בסוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, הופיע ב"28 ימים" בכיכובה של סנדרה בולוק והגיח לפרק אחד של "האנטומיה של גריי" ושל סדרות אחרות, אך בלי שזכה להותיר חותם מיוחד. עם השנים הופעותיו התמעטו וצרותיו הבריאותיות התגברו, עד שהכניעו אותו. הוא הותיר אחריו בן.

  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully